مراسم عزاداران کوچک حسینی در اسلامشهر برگزار شد
کد خبر: 2617428
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۹

مراسم عزاداران کوچک حسینی در اسلامشهر برگزار شد

کانون خبرنگاران نبأ/ معصومه فتح‌الهی: دارالقرآن شهرداری اسلامشهر برای پنجمین سال متوالی مقارن با فرارسیدن اربعین شهادت سید و سالار شهیدان اباعبدالله‌الحسین(ع) اقدام به برگزاری مراسم عزاداران کوچک حسینی کرد.

به گزارش کانون خبرنگاران نبأ وابسته به خبرگزاری ایکنا، این مراسم با تلاوت سوره فیل توسط امیر مقصودی خردسال مهد نور و با مجری‌گری سیده‌منیره قزلباش، امروز چهارشنبه، 19 آذرماه، با حضور 180 تن از نونهالان مهد در محل سالن همایش دارالقرآن شهرداری اسلامشهر برگزار شد.

اجرای برنامه مرثیه‌سرایی و سینه‌زنی دسته جمعی و اجرای تئاتر خردسالان با موضوع حجاب، صلح و دوستی و پخش فیلم با موضوع حرم سید‌الشهدا(ع)از جمله برنامه‌های این مراسم بود.

مجری برنامه نیز در فواصل اجرای هر یک از برنامه‌ها به زبان کودکانه به بیان اهداف قیام امام حسین(ع)، ویژگی‌های امام عصر(عج)، کارهای خوب و کارهای بد، سلام، صلح و دوستی پرداخت.

اجرای سرود دسته جمعی و اعطای جوایز به برگزیدگان مسابقه روخوانی خردسال و اعطای جوایز به کلیه خردسالان از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

یادآور می‌شود، همچنین همزمان با برنامه خردسالان، مراسم سخنرانی با موضوع تربیت فرزند توسط کارشناس معصومه فراهانی در محل دارالتلاوه این مؤسسه ویژه مادران برگزار شد.

captcha