تببین آرمان‌های انقلاب اسلامی برای کودکان در ایام دهه فجر
کد خبر: 2703924
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۳ - ۰۷:۲۹

تببین آرمان‌های انقلاب اسلامی برای کودکان در ایام دهه فجر

گروه سیاسی: مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان گفت: طی دهه فجر آرمان‌های انقلاب اسلامی برای کودکان و نوجوانان تبیین می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، محمدرضا علیزاده، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان روز گذشته، 22 دی در گفت‌و‌گو با خبرنگاران گفت: ایام‌الله دهه فجر فرصت مناسبی برای آشنایی هر چه بیشتر کودکان و نوجوانان با ارزش‌های انقلاب اسلامی است.
وی افزود: نسل امروز ما نسلی فهیم و هوشیار است و آنها باید با خودباوری و اعتقاد قلبی از ارزش‌های انقلاب اسلامی دفاع کنند.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان بیان کرد: تبیین فرهنگ و آرمان‌های انقلاب اسلامی برای کودکان و نوجوانان در دهه فجر انجام می‌شود.
علیزاده اظهار کرد: در کانون پرورشی برای ایجاد فضایی شاد و با نشاط در ایام گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی و سطح کیفی فعالیت‌های توجه می‌کنیم.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان بیان کرد: شادابی، سلامت کار و جذابیت سه عامل مهم برای کار در حوزه کودک و نوجوان است و باید در ایام‌الله دهه فجر با بهره‌گیری از ابزار فرهنگ و هنر اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی را برای کودکان و نوجوانان تبیین کنیم.

captcha