کد خبر: 2719302
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۰
در قالب پایان‌نامه؛

رابطه رضایت مشتریان و ارزشیابی کارکنان با عملکرد شعب بانک بررسی می‌شود

گروه اقتصاد: پایان‌نامه «رابطه رضایت مشتریان و ارزشیابی کارکنان با عملکرد شعب بانک» فردا در مؤسسه عالی آموزش بانکداری ایران مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، این پایان‌نامه توسط کیارث کرباسچی، دانشجوی رشته بانکداری، به راهنمایی کاوه خلیلی‌دامغانی و مشاوره محمدتقی تقوی‌فرد نگاشته شده است.

براساس این گزارش، جلسه دفاع از این پایان‌نامه، فردا یکشنبه، 28 دی  93 ساعت 9 صبح در مؤسسه عالی آموزش بانکداری ایران، واقع در خیابان پاسداران، ایستگاه ضرابخانه، پلاک 195 برگزار می‌شود.

captcha