نگاهی به فعالیت خانه قرآن «ثقلین» در «برخوار»
کد خبر: 2728146
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۱

نگاهی به فعالیت خانه قرآن «ثقلین» در «برخوار»

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: خانه قرآن ثقلین برخوار اصفهان پس از افتتاح، تاکنون توانسته است، فعالیت‌های مؤثری داشته باشد.

حسن حسینی، مدیرعامل کانون آموزش قرآن سید‌الشهداء در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) با بیان این مطلب گفت: خانه قرآن ثقلین یکی از مراکزی است که زیر نظر کانون با مدیریت الهه رفیعی در آبان‌ماه سال 1393 در شهر دولت‌آباد برخوار اصفهان افتتاح شد.

وی ادامه داد: این خانه قرآن در ظرف دو ماه از زمان تأسیسش توانسته است فعالیت‌های قرآنی چشمگیری برای بزرگسالان و خردسالان داشته باشد.

حسینی با اشاره به فعالیت‌های این مرکز خاطرنشان کرد: خانه قرآن «ثقلین» هم‌اکنون اولین دوره کلاس‌های تفسیررا با خانم طاهری برگزار می‌کند و همچنین دومین دوره از تجوید را در روزهای یکشنبه و دوشنبه طی 10 جلسه برگزار می‌کند.

وی تصریح کرد: طرح شکوفه‌های قرآن برای مقطع سنی 4 و 5 سال، طی سه روز در هفته از ساعت 9 تا 12 در مکان خانه قرآن در حال برپایی است.

مدیرعامل کانون آموزش قرآن سید الشهداء خاطرنشان کرد: در این دوره از کلاس‌ها برای خردسالان، حدیث، سوره‌های کاربردی اذان و غیره تا پایان سال تحصیلی آموزش داده می‌شود.

captcha