اعلام جزئیات ۳۶ محفل قرآنی آموزش‌ و پرورش خوزستان
کد خبر: 2740075
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۱

اعلام جزئیات ۳۶ محفل قرآنی آموزش‌ و پرورش خوزستان

گروه فعالیت‌های قرآنی: رئیس اداره قرآن آموزش و پرورش خوزستان جزئیات محافل انس با قرآن به‌مناسبت گرامیداشت دهه فجر در شهرستان‌های استان را اعلام کرد.

علی بلاسم، رئیس اداره قرآن، نماز و عترت اداره‌کل آموزش‌ و پرورش خوزستان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، جزئیات برگزاری محافل انس با قرآن به‌مناسبت گرامیداشت دهه فجر در شهرستان‌های استان خوزستان را اعلام کرد.

وی با بیان اینکه اولین محفل انس با قرآن یکشنبه، 12 بهمن در الوار گرمسیری و با تلاوت حاج صالح دغاغله برگزار خواهد شد، گفت: برگزاری محفل انس با قرآن در شهرستان شوش در 13 بهمن با تلاوت صالح دغاغله ادامه خواهد یافت. سه‌شنبه 14 بهمن در شهرستان‌های صیدون، رامهرمز، باغملک محفل انس با قرآن با تلاوت عدنان مؤمنین برگزار خواهد شد. چهارشنبه 15 بهمن عدنان مومنین برای تلاوت در شهرستان هفتگل حضور خواهد داشت.

بلاسم در ادامه از برگزاری محافل انس با قرآن در شهرستان‌های لالی، کارون، هویزه، دشت‌آزادگان، بستان، حمیدیه، آغاجاری، امیدیه و رامشیر خبر داد و گفت: قاریان محافل این شهرستان‌ها رعد آلبوغبیش و سید جاسم موسوی خواهند بود.

وی با بیان اینکه قاری محافل انس با قرآن شهرستان‌های بهبهان، زیدون، هندیجان، اروندکنار، آبادان، خرمشهر سید‌فواد شوکاوی خواهد بود، ادامه داد: 14 و 15 بهمن شهرستان‌های سردشت، ماهشهر، بندر امام(ره) و شادگان محافل خود را حضور کاظم آذرپیرا برگزار می‌شوند.

رئیس اداره قرآن آموزش و پرورش خوزستان‌ در ادامه از برگزاری محفل متمرکز انس با قرآن با نواحی چهارگانه اهواز و شهرستان کارون خبر داد و گفت: این محفل 15 بهمن با حضور قاریان بین‌المللی و کشوری برگزار می‌شود که جزئیات آن متعاقباً اعلام می‌شود.

captcha