حفظ نظام اسلامی بزرگترین معروف است
کد خبر: 2762107
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۶

حفظ نظام اسلامی بزرگترین معروف است

گروه اجتماعی: نماینده ولی فقیه در کردستان با بیان اینکه حفظ نظام اسلامی بزرگترین معروف است، بیان کرد: خوشبختانه عظمت نظام روز‌به‌روز بیشتر می‌شود و انقلاب اسلامی با شتاب به‌پیش می‌رود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینی‌شاهرودی، نماینده ولی فقیه در کردستان دیشب، چهارم بهمن‌ماه در جلسه ستاد احیای امر به‌معروف و نهی از منکر در سنندج، ضمن محکومیت اهانت به ساحت مقدس پیامبر گرامی اسلام(ص)، اظهار کرد: انجام چنین حرکاتی نشان‌دهنده این است که دشمنان از شخصیت والای حضرت محمد(ص) می‌ترسند و آنان پیروان شیاطین هستند.

وی با اشاره به اینکه اگر جلوی فساد گرفته شود جامعه رشد خواهد کرد، افزود: باید با کسانی که جلوی توسعه استان را می‌گیرند، مقابله کرد، زیرا بدترین منکر همین مسئله است.

حسینی‌ شاهرودی اعلام کرد: بعد از رخ دادن این مسئله، آمار تشرف به دین اسلام در کشورهای اروپایی بیشتر شده و مراجعه برای خرید کتاب قرآن نیز چندین برابر شده است.

وی با عنوان اینکه در حال حاضر یک میلیارد و 700 میلیون نفر مسلمان در جهان زندگی می‌کنند، تصریح کرد: چرا کشورهایی که داعیه رعایت حقوق انسان‌ها را دارند و حتی برای حیوانات خود قانون وضع می‌کنند، جریحه‌دار کردن احساسات یک میلیارد و 700 میلیون مسلمان را در جهان نادیده می‌گیرند.

نماینده ولی فقیه در کردستان عنوان کرد: پیام مقام معظم رهبری نیز به جوانان اروپا بسیار مدبرانه و اثرگذار بود و جوانان اروپا و غرب را هوشیار کرد.

وی به پیروزی انقلاب اسلامی ایران اشاره و اعلام کرد: انقلاب اسلامی پدیده‌ای بود که در قرن معاصر رخ داد و برای اسلام و مسلمانان در جهان عزت و عظمت را ایجاد کرد.

حسینی‌ شاهرودی با بیان اینکه حفظ نظام اسلامی بزرگترین معروف است، بیان کرد: خوشبختانه عظمت نظام روز‌به‌روز بیشتر می‌شود و انقلاب اسلامی با شتاب به‌پیش می رود.

وی در بخشی دیگر از سخنان به اهمیت اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اسلامی تأکید کرد و افزود: براساس آیه قرآن، اگر امر به معروف و نهی از منکر در جامعه پیاده شود بهترین امت را خواهیم داشت.

نماینده ولی فقیه در کردستان با اشاره به اینکه اگر جلوی فساد گرفته شود جامعه رشد خواهد کرد، بیان کرد: باید با کسانی که جلوی توسعه استان را می گیرند مقابله کرد، زیرا بدترین منکر همین مسئله است.

وی در پایان با بیان اینکه باید در جامعه خوبی‌ها رواج داشته و مردم از بدی‌ها نفرت داشته باشند، یادآور شد: باید مرزهای شرع مقدس دین اسلام رعایت شود و جلوی امور حرام در جامعه گرفته شود.

captcha