
موسی محمدی کارشناس قرآن اداره آموزش و پرورش شهرستان باغملک در گفتوگو با خبرگزاری بینالمللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، از برگزاری محفل انس با قرآن در این شهرستان خبر داد.
وی با بیان اینکه این محفل انس با قرآن امشب 14 بهمن بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار خواهد شد، افزود: محفل انس با قرآن با حضور 400 دانشآموز دختر در مسجد سیدالشهدا این شهرستان برگزار میشود.
کارشناس قرآن اداره آموزش و پرورش شهرستان باغملک قاریان این محفل انس با قرآن را عدنان مؤمنین، علی زنگنه و میلاد پروا اعلام کرد و گفت: در این محفل حجتالاسلام والمسلمین هاشمینژاد امام جمعه این شهرستان به سخنرانی خواهد پرداخت.