هم‌اندیشی اساتید خوزستان درباره وهابیت و سلفی‌گری
کد خبر: 2803955
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۰
در دانشگاه شهیدچمران اهواز صورت می‌گیرد؛

هم‌اندیشی اساتید خوزستان درباره وهابیت و سلفی‌گری

گروه اندیشه: کارگاه هم‌اندیشی «جریان‌شناسی وهابیت و سلفی‌گری» با حضور اعضای هیئت علمی دانشگاه شهید چمران اهواز و اساتید گروه‌های معارف سراسر استان خوزستان ۱۶ بهمن برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شهید چمران اهواز، کارگاه هم‌اندیشی استادان با موضوع «جریان‌شناسی وهابیت و سلفی‌گری»، با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی فرمانیان برگزار خواهد شد.

با توجه به مشکلات بسیاری که جریان‌های تکفیری و وهابی برای جهان اسلام داشته و پدیده‌های خطرناکی همچون داعش که از ثمرات تلخ آنها هستند، لزوم آگاهی بخشی به جامعه به ویژه جامعه نخبگان در این زمینه ضروری است و در این راستا دفتر هم‌اندیشی اساتید و نخبگان دانشگاه شهید چمران اهواز این نشست را برگزار می‌کند.

در این کارگاه «جریان‌شناسی وهابیت و سلفی‌گری» و «آثار و پیامدهای تکفیر درجهان اسلام و تکلیف ما برابر آن» مطرح و به بحث گذاشته می‌شود.

در این کارگاه اعضای هیئت علمی دانشگاه شهید چمران اهواز و اساتید گروه‌های معارف سراسر استان حضور خواهند داشت.

کارگاه ساعت 9-12 پنج‌شنبه 16 بهمن در سالن اجتماعات سازمان مرکزی دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار خواهد شد.

یادآور می‌شود، حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی فرمانیان استادیار دانشگاه ادیان ومذاهب، دارای دکتری کلام با گرایش فلسفه دین و با تخصص فرق و مذاهب اسلامی است که دارای تالیفاتی در زمینه فرق و مذاهب است.

captcha