برپایی جشن‏های انقلاب در ۸ حسینیه شهدای ابهر
کد خبر: 2808289
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۶

برپایی جشن‏های انقلاب در ۸ حسینیه شهدای ابهر

گروه اجتماعی: کارشناس فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران ابهر از برپایی جشن‏های انقلاب در ۸ حسینیه شهدای این شهرستان در طول دهه فجر خبر داد.

ابوالفضل زمانی، کارشناس فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران ابهر در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‎المللی قرآن (ایکنا) از زنجان، اظهار کرد: دهه مبارک فجر، فرصت مناسبی است تا بتوانیم از این بستر، مروری بر خاطرات 36 سال گذشته داشته و این افتخارات را الگوی راه آینده خویش قرار دهیم.
وی افزود: آرمان ها و ارزش‎های انقلاب اسلامی، چراغ راه آیندگان است که توسل به این ارزش‎ها سعادت فردی و اجتماعی جامعه ایرانی را به دنبال خواهد داشت.
کارشناس فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران ابهر خاطرنشان کرد: در طول دهه مبارکت فجر جشن انقلاب در 8 حسینیه شهدای ابهر برگزار می‌شود.
زمانی عنوان کرد: همچنین از 60 نفر از فعالان قرآنی حائزین رتبه در شهرستان تجلیل به عمل آمده و دیدار با خانواده شهدا در دستور کار قرار دارد.
وی گفت: مسابقه «مفاهیم قرآن در خانه» نیز که برگزاری آن از ماه‎های گذشته آغاز شده است، این ماه به جزء 9 قرآن کریم اختصاص داشته و در آن به موضوعات مختلف ازجمله خودشناسی و سپس خداشناسی پرداخته خواهد شد.
این مقام مسئول بیان کرد: مسابقه «احکام در خانه» نیز ویژه دهه فجر در بین خانواده‏‎های شاهد و ایثارگر برگزار شده ودرآن گروه هاب سنی مختلف با به مسائل احکام آشنا می شوند.
زمانی در پایان یادآور شد: همچنین در حاشیه برگزاری جشن‎های انقلاب از 3 نفر از خانواده‎های شهدا و ایثارگران تجلیل به عمل می‎آید.

captcha