
به گزارش خبرگزاری بینالمللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، در متن تقدیر آیت الله شفیعی خطاب به مردم خوزستان آمده است:
بسم الله الرّحمن الرّحیم
مردم شریف و بزرگوار خوزستان
حضور شکوهمند و آگاهانه شما در راهپیمایی سراسری 22 بهمن امسال، برگ درخشان دیگری به دفتر قطور حماسه های خوزستان قهرمان افزود.
بدون تردید حضور متراکم و انبوه شما بزرگواران در راهپیمایی 22 بهمن، قلب مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه ای دامت برکاته و دوستداران انقلاب اسلامی در داخل و خارج از کشور را شاد و دشمنان را غرق در یأس و نومیدی کرد.
اینجانب با شکرگذاری به درگاه الهی لازم می دانم از آحاد مردان و زنان با ایمان و انقلابی و آزاده استان به ویژه مردم بزرگوار اهواز که در شرایط نامساعد جوّی و با وجود گرد و غبار شدید و غیر قابل تحمّل در راهپیمایی این روز بزرگ شرکت نمودند تشکّر و قدردانی کرده و عزّت اسلام و نظام مقدّس اسلامی و ملّت ایران را از حضرت حقّ جلّت عظمته مسألت نمایم.