ترویج سبک زندگی اسلامی ـ ایرانی توسط مؤسسات و خانه‌های قرآن ضروری است
کد خبر: 2896104
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۳
طلایی:

ترویج سبک زندگی اسلامی ـ ایرانی توسط مؤسسات و خانه‌های قرآن ضروری است

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: رئیس هیئت مدیره اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی کشور گفت: ضروریست تا فعالان، مؤسسات و خانه‌های قرآن شهری و روستایی در راستای ترویج سبک زندگی اسلامی ـ ایرانی تلاش کنند.

مرتضی طلایی، رئیس هیئت مدیره اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی کشور در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، ضمن بیان این مطلب گفت: در چهاردهمین جلسه هیئت مدیره اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی کشور و با توجه به اینکه در آستانه سال 94 هستیم محوریت فعالیت‌های آموزشی این اتحادیه مشخص شد.

وی با اشاره به اینکه اتحادیه سردمدار فعالیت‌های قرآنی کشور و کانون‌های قرآنی است، اظهار کرد: بنابر این در سال جاری محوریت فعالیت‌های آموزشی ترویج سبک زندگی اسلامی، قرآنی، ایران است و امیدوارم به جایگاهی برسیم که تمامی کانون‌ها، مؤسسات و خانه‌های قرآن شهری و روستایی اولویت‌ اولشان رواج این امر باشد.

طلایی بیان کرد: باید سعی کنیم به عنوان فعال قرآنی به گونه‌ای اقدام کنیم تا بتوانیم جامعه قرآنی، زندگی قرآنی، شهروند قرآنی داشته باشیم.

رئیس هیئت مدیره اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی کشور با اشاره به ادغام دو اتحادیه کشوری در سال آینده، اظهار کرد: اتحادیه مدغم تمامی فعالیت‌های قرآنی مؤسسات و خانه‌های قرآن را به صورت متمرکز ساماندهی و مدیریت می‌کند و تمامی امور مؤسسات که دارای مجوز از سازمان تبلیغات و چه وزارت فرهنگ و ارشاد هستند برعهده اتحادیه مدغم است.

captcha