کد خبر: 2917644
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۱

نشست کارگروه فرهنگی مهدویت در چابهار برگزار شد

گروه اجتماعی: مدیر روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان چابهار گفت: نشست کارگروه فرهنگی مهدویت روز گذشته، یکشنبه ۱۰ اسفند در محل دفتر معاونت سیاسی فرمانداری چابهار برگزار شد.

محمود سالاری، مدیر روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان چابهار در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن( ایکنا) از سیستان و بلوچستان گفت: نشست کارگروه فرهنگی مهدویت روز گذشته، یکشنبه 10 اسفند در محل دفتر معاونت سیاسی فرمانداری چابهار برگزار شد.
وی اظهار کرد: این نشست با هدف برنامه‌ریزی جهت برگزاری هرچه بیشتر مراسم تبیین معارف مهدوی در شهرستان‌ها، با حضور مسعود دریس، معاون طرح و برنامه بنیاد مهدویت کشور، نمایندگان سازمان تبلیغات اسلامی و مسئولین بنیاد مهدویت سیستان وبلوچستان برگزار شد.
معاون طرح و برنامه بنیاد مهدویت کشور در این نشست ضمن تشریح نحوه ایجاد بنیاد مهدویت و چگونگی مدیریت آن، گفت: هدف از تشکیل بنیاد مهدویت توسعه و ترویج معارف مهدوی در جامعه است.
دریس همچنین بیان کرد: برگزاری برنامه‌های مختلف و متنوع فرهنگی پیرامون مسئله انتظار و مهدویت از وظایف اصلی این بنیاد است و باید سعی کنیم اصل نوآوری و شکوفایی را که عامل اصلی و محرک در ارتقای روحیه جامعه است، در طرح‌های جدید مهدویت مورد توجه قرار دهیم.

captcha