کاشت هزار اصله نهال به یاد هزار شهید مسجدسلیمان
کد خبر: 2954368
تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۶

کاشت هزار اصله نهال به یاد هزار شهید مسجدسلیمان

گروه اجتماعی: به‌مناسبت روز بزرگداشت شهدا و روز درختکاری، برنامه کاشت هزار اصله نهال به یاد هزار شهید شهرستان مسجد سلیمان، ۲۲ اسفند در این شهرستان برگزار می‌شود.

غلامرضا سیاه‌پور، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان مسجدسلیمان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، گفت: با توجه به تأکیدات امام راحل و مقام معظم رهبری درخصوص ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، تکریم شهدا و خدمت به خانواده‌های آنها، روز 22 اسفند سالروز تأسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به نام روز شهدا نامگذاری شد.

وی با اشاره به برنامه‌های اداره بنیاد شهید مسجدسلیمان به این مناسبت گفت: با توجه به مقارنت روز شهدا با روز درختکاری، مقرر شد با همکاری شهرداری مسجدسلیمان، هزار اصله نهال به یاد هزار شهید این شهرستان با حضور خانواده‌ شهدا و عموم مردم کاشته شود.

سیاه‌پور ادامه داد: همچنین دیدار از خانواده‌های شهدا، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا با حضور مسئولان از دیگر برنامه‌های بزرگداشت روز شهدا در این شهرستان است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان مسجدسلیمان با تقدیر از فرماندار و امام جمعه مسجدسلیمان گفت: باید از همه افرادی که بنیاد شهید را در راستای تکریم خانواده شهدا حمایت می‌کنند تقدیر شود، امیدوارم بتوانیم ذره‌ای از دینی که شهدا به گردن ما دارند ادا کنیم.

captcha