کاهش تعطیلی حوزه‎های علمیه موجب ارتقای سطح علمی طلاب می‌شود
کد خبر: 3203666
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۹
حجت‎الاسلام بیات:

کاهش تعطیلی حوزه‎های علمیه موجب ارتقای سطح علمی طلاب می‌شود

گروه اجتماعی: مدیر حوزه علمیه برادران استان زنجان با تاکید بر این که دوره طلبگی بهترین فرصت برای خودسازی علمی و اخلاقی است، گفت: کاهش تعطیلی‌‏های حوزه علمیه موجب افزایش مایه علمی طلاب می‌شود.

حجت‎الاسلام حسن بیات، مدیر حوزه علمیه برادران استان زنجان در گفت و گو با خبرگزاری بین‎المللی قرآن (ایکنا) از زنجان درخصوص کاهش تعطیلی حوزه‎های علمیه، اظهار کرد: هر چیزی آفتی دارد و علم دارای آفت‎هایی است و به همین سبب علما تلاش شان بر این است تا روزهای تعطیلی حوزه‎های علمیه کاهش یابد.
وی افزود: با توجه به این که تعطیلاتی که به مناسبت‎های ملی و مذهبی در کشور اتفاق می‎افتاد بسیار زیاد است، بی‏‌تردید این موضوع در طولانی مدت به فرآیند آموزش و تحصیل آسیب می‏‎زند.
مدیر حوزه علمیه برادران استان زنجان با تاکید بر این که دوره طلبگی بهترین فرصت برای خودسازی علمی و اخلاقی است، گفت: کاهش تعطیلی‌‏های حوزه علمیه موجب افزایش مایه علمی طلاب می‌شود.
حجت‎الاسلام بیات تصریح کرد: در همین راستا، هفته گذشته نیز در روز شهادت امام هادی (ع) کلاس‏‌های درس در مدارس حوزه علمیه دایر بوده و طلاب مشغول آموزش بودند.
وی در پایان یادآور شد: همچنین دروس حوزه‎های علمیه زودتر از مراکز آموزش عالی شروع و دیرتر تمام می‌شود تا طلاب بهره بیشتری از ایام تحصیل خود ببرند.

captcha