کد خبر: 3214543
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۸

همایش «آفت‌ها و آسیب‌های تبلیغ» در شهرکرد برگزار شد

گروه اجتماعی: نخستین همایش «آفت‌ها و آسیب‌های تبلیغ» با توجه به فرارسیدن ایام تبلیغ در ماه‎های رجب، شعبان و رمضان در شهرکرد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از چهارمحال و بختیاری، حجت‌الاسلام یدالله رحمانی، مدیر حوزه‌های علیمه خواهران چهارمحال و بختیاری هفتم اردیبهشت‌ماه در همایش«آفت‌ها و آسیب‌های تبلیغ» که در جمع بانوان حوزه‎های علمیه استان، به تشریح تهدیدها و آسیب‌ها در حوزه روحانیت و امر موثر تبلیغ پرداخت.

وی با اشاره به عوامل موثر در موفقیت روحانیت، اظهارکرد: شکل تبلیغ به طوری که برای خدا نه برای خود باشد، عمل تبلیغ که دست کشیدن از خود و اختصاص پیدا کردن به خدا باشد و همچنین نتیجه تبلیغ که منجر به خشنودی  الهی باشد از مهم‌ترین این عوامل است.

رحمانی عوام زدگی، تمدن گریزی، مریدپروری، تجمل‌گرایی و نظام گریزی را از تهدیدات نظری و عملی حوزه تبلیغ دانست و گفت: اگر تهدیدها به درستی شناسایی شوند زمینه پیشگیری از آسیب‌ها نیز فراهم خواهد شد.

مدیر حوزه‌های علیمه خواهران استان خاطرنشان کرد: با توجه به قرار گرفتن در آستانه ایام اعتکاف، اعیاد شعبانیه و ماه رمضان و ضرورت تبلیغ در این ایام این همایش در راستای آگاه‌سازی مبلغان استان برگزار شد.

به گزارش ایکنا، این همایش با حضور بیش از 250 نفر از مبلغان خواهر و طلبه‎های حوزه‌های علمیه سراسر استان در سالن اجتماعات سازمان تبلیغات اسلامی شهرکرد برگزار شد.

captcha