کد خبر: 3261837
تاریخ انتشار : ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۱

برگزاری دوره‌های انس با قرآن کریم در مسجدسلیمان

گروه فعالیت‌های قرآنی: معاونت فرهنگی مدرسه علمیه الزهرا(س) شهرستان مسجدسلیمان به‌منظور آموزش صحیح‌خوانی قرآن، دوره‌های انس با قرآن کریم را در این مدرسه برگزار کرده است.

زهرا صالحی، معاون فرهنگی مدرسه علمیه الزهرا(س) شهرستان مسجدسلیمان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، گفت: دوره‌های انس با قرآن روزهای یکشنبه و سه‌شنبه برای طلاب این مدرسه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه طلاب به کمک قلم قرآنی با قرائت صحیح قرآن آشنا می‌شوند، افزود: برگزاری این دوره که از سال گذشته آغاز شد، در روند صحیح‌خوانی قرآن طلاب تأثیر بسزایی داشته است.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه الزهرا(س) شهرستان مسجدسلیمان گفت: در کنار آموزش روخوانی و تجوید، نکاتی از تفسیر آیات در صورت لزوم  ارائه می‌شود.

صالحی اظهار کرد: همچنین، جلسات اخلاق این مدرسه روزهای دوشنبه با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین محمدصادق امینی، امام‌جمعه شهرستان تشکیل می‌شود و در آن طلاب با مباحث اخلاقی و لازمه‌های زندگی طلبگی آشنا می‌شوند.

captcha