کد خبر: 3274472
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۳
در بخش ادبی؛

دانشگاه پیام نور خوزستان رتبه​های کشوری را از آن خود کرد

گروه فعالیت​های قرآنی: دانشگاه پیام نور استان خوزستان در بخش ادبی نوزدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت دانشجویان دانشگاه‌های پیام نور کشور موفق به کسب دو رتبه برتر شد.

مهدی یگانه‌زاده، سرپرست مدیریت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه پیام نور استان خوزستان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، از کسب رتبه​های برتر نمایندگان خوزستان در بخش ادبی نوزدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت دانشجویان دانشگا‌ه‌های پیام نور کشور خبر داد.

وی در ادامه سخنان خود بیان کرد: براین اساس و در رشته داستان، فرزانه پیدنی و در رشته نمایشنامه​نویسی، فروغ پیدنی به رتبه​های اول دست یافتند.

یگانه​زاده عنوان کرد: براساس اعلام دبیرخانه مسابقات، دانشجویان برتر در رشته​های بخش ادبی، در مراسم اختتامیه مسابقات که روز 23 اردیبهشت‌ماه در مجتمع تفریحی، اقامتی پردیس ناجای ساری در استان مازندران برگزار می​شود، تقدیر می​شوند.

یادآور می‌شود، در رشته ترجمه مفردات نیز مائده مراغی از مرکز اهواز حائز رتبه‌ سوم شد.

مائده مراغی
|
-
|
۱۹:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۹
0
0
چه فایده که دانشگاه حاظر نیست حداقل هزینه ای کند و مارا برای شرکت در مراسم اختتامیه به ساری بفرستد.
واقعا برای دانشگاه متاسفم.
اگر اینجور باشد نه تنها سال های آینده شرکت نمی کنم بلکه دوستانم را هم از شرکت در مسابقات نهی می کنم.
captcha