
مهدی یگانهزاده، سرپرست مدیریت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه پیام نور استان خوزستان در گفتوگو با خبرگزاری بینالمللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، از کسب رتبههای برتر نمایندگان خوزستان در بخش ادبی نوزدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت دانشجویان دانشگاههای پیام نور کشور خبر داد.
وی در ادامه سخنان خود بیان کرد: براین اساس و در رشته داستان، فرزانه پیدنی و در رشته نمایشنامهنویسی، فروغ پیدنی به رتبههای اول دست یافتند.
یگانهزاده عنوان کرد: براساس اعلام دبیرخانه مسابقات، دانشجویان برتر در رشتههای بخش ادبی، در مراسم اختتامیه مسابقات که روز 23 اردیبهشتماه در مجتمع تفریحی، اقامتی پردیس ناجای ساری در استان مازندران برگزار میشود، تقدیر میشوند.
یادآور میشود، در رشته ترجمه مفردات نیز مائده مراغی از مرکز اهواز حائز رتبه سوم شد.
واقعا برای دانشگاه متاسفم.
اگر اینجور باشد نه تنها سال های آینده شرکت نمی کنم بلکه دوستانم را هم از شرکت در مسابقات نهی می کنم.