ثبت‌نام سیزدهمین دوره جشنواره قرآن وزارت نیرو آغاز شد
کد خبر: 3296302
تاریخ انتشار : ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۱
ویژه فرزندان؛

ثبت‌نام سیزدهمین دوره جشنواره قرآن وزارت نیرو آغاز شد

گروه فعالیت‌های قرآنی: ثبت‌ نام سیزدهمین جشنواره سراسری قرآن ویژه فرزندان کارکنان وزارت نیرو آغاز شد.

حسین قرنفلی، قائم‌مقام امور فرهنگی وزارت نیرو، در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) با اعلام این خبر گفت: ثبت‌ نام سیزدهمین دوره جشنواره قرآن ویژه فرزندان کارکنان وزارت نیرو آغاز شد و تا 15 تیرماه ادامه دارد. علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند برای ثبت‌ نام به سامانه فرزندان برتر صنعت آب و برق bartar.moe.gov.ir مراجعه کرده و فرم ثبت‌ نام را در بخش سیزدهمین جشنواره قرآن تکمیل کنند.
قرنفلی با اشاره به نحوه برگزاری این جشنواره بیان کرد: سیزدهمین جشنواره سراسری قرآن در دو مرحله استانی و کشوری(نیمه دوم مردادماه) برگزار می‌شود. مرحله استانی برای مقاطع مختلف تحصیلی در دو تاریخ مجزا برپا می‌شود؛ مقطع ابتدایی، پنجم و ششم مرداد، اول متوسطه به تاریخ هفتم تا نهم مرداد‌ماه، همچنین دوره دوم متوسطه دهم تا دوازدهم مردادماه برگزار خواهد شد.
قائم‌مقام امور فرهنگی وزارت نیرو ادامه داد: سیزدهمین جشنواره قرآن در چهار رشته قرائت، حفظ و مفاهیم قرآن، اذان و احکام در مراکز استان‌ها برگزار می‌شود.
قرنفلی در پایان یادآور شد: در بخش احکام برای مقطع ابتدایی و دوره اول متوسطه، کتاب «احکام نماز» نوشته فلاح‌زاده و در رشته مفاهیم کتاب «تفسیر سوره حمد» انتخاب شده است، همچنین برای دوره دوم متوسطه در رشته احکام، کتاب «احکام راه سبز» انتشارات ستاد اقامه نماز و کتاب «تفسیر سوره یس» نوشته حجت‌الاسلام والمسلمین محسن قرائتی برای رشته مفاهیم قرآن در نظر گرفته شده است. فایل pdf منابع جشنواره در سامانه bartar.moe.gov.ir قابل دریافت است.

captcha