رتبه اول خوشنویسی و دوم اذان توسط دانشجویان لرستانی کسب شد
کد خبر: 3296387
تاریخ انتشار : ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۲
در مرحله کشوری مسابقات دانشگاه پیام‌ نور؛

رتبه اول خوشنویسی و دوم اذان توسط دانشجویان لرستانی کسب شد

گروه فعالیت‌های قرآنی: در مرحله کشوری نوزدهمین دوره مسابقات قرآن و عترت دانشگاه پیام‌نور به میزبانی مازندران، ستار ولی‌نژاد توانست رتبه اول رشته خوشنویسی و مسعود فتحی‌پور نیز توانست رتبه دوم رشته اذان را کسب کند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، دانشجویان دانشگاه پیام ‎نور استان لرستان در قالب تیم شش نفره در مرحله کشوری نوزدهمین دوره مسابقات قرآن و عترت دانشگاه پیام نور که از 21 اردیبهشت‌ماه در استان مازندران در حال برگزاری است، شرکت کردند.

در این مسابقات ستار ولی‌نژاد توانست رتبه اول رشته خوشنویسی و مسعود فتحی‌پور نیز توانست رتبه دوم رشته اذان را کسب کند. همچنین، دیگر اعضای تیم لرستان توانستند رتبه‌های چهارم تا هفتم رشته ترتیل آقایان و بانوان و مداحی بانوان را کسب کنند.

این دانشجویان در رشته‌های قرائت ترتیل، تحقیق، مدیحه‌سرایی، حفظ 5 جزء و 10 جزء در دو بخش بانوان و آقایان شرکت کردند که از جمله آن‌ها می‌توان از بتول حیدری از پیام‌نور کوهدشت، عادل پورطیب از پیام‌ نور بروجرد، محمد ناصری از پیام‌ نور کوهدشت و افسانه علی از پیام‌ نور دلفان و همچنین، سجاد والی‌نژادالوار نام برد.

captcha