تقدیر ویژه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از امام جمعه اردبیل
کد خبر: 3306615
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۳

تقدیر ویژه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از امام جمعه اردبیل

گروه اجتماعی: رئیس شورای توسعه قرآنی کشور گام‌های مؤثر در رشد و توسعه فرهنگ قرآنی اردبیل را ستودنی دانست و از نماینده ولی فقیه در استان اردبیل در ترویج فرهنگ قرآنی قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اردبیل، محمدرضا مخبر دزفولی، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی و رئیس شورای توسعه فرهنگ قرآنی کشور بخاطر عنایت ویژه به فعالیت‌های قرآنی در دارالارشاد اردبیل از امام جمعه اردبیل و نماینده ولی فقیه در این استان با ارسال نامه‌ای قدردانی  کرد.
در این لوح تقدیر خطاب به نماینده ولی فقیه در استان اردبیل آمده است؛ خدا را شاکریم که استان اردبیل در سایه تدابیر  جنابعالی و همدلی مسولین و اصحاب قرآن استان،تحت اشراف و مدیریت جنابعالی گام‌های موثری را در رشد توسعه فرهنگ قرآنی بر داشته است.
رئیس شورای توسعه فرهنگ قرآنی کشور در بخش دیگر این لوح افزوده است: رشد شاخص حافظین قرآن،حضور فعال قاریان ممتاز نوجوان و جوان این استان و درخشش آن در مسابقات ملی و بین المللی، نشان از حرکت استان به سمت شاخص‌های توسعه و گسترش فرهنگ قرآنی آن منطقه دارد.
در ادامه نامه مخبر دزفولی خطاب به رئیس شورای فرهنگ عمومی استان اردبیل آمده است: ابتناء جنابعالی به سرمایه گذاری بر نسل نوجوان و جوان که ثمره  آن معرفی چهره‌های ملی و بین‌المللی در عرصه مسابقات بین‌المللی که غالب آن از استان اردبیل بوده است، از جمله اقدامات ارزشمند جنابعالی می‌باشد که بر خود فرض می‌دانم از اهتمام، تدبیر و دور اندیشی جنابعالی، مدیران ارشد و اصحاب قرآنی استان تقدیر و تشکر نمایم. سلامتی و بقاء عمر پربرکت بزرگ مفسر و پرچم دار نهضت احیاء قرآنی  عصر  حاضر  حضرت آیت‌الله العظمی  خامنه‌ای مد ظله العالی را از خداوند منان مسئلت دارم.

captcha