تبیین فضیلت ماه شعبان در حسینیه شیعیان تایلند + عکس
کد خبر: 3307656
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۱

تبیین فضیلت ماه شعبان در حسینیه شیعیان تایلند + عکس

شعب خارجی: فضیلت ماه شعبان و جایگاه امام حسین(ع) توسط رایزن فرهنگی کشورمان در تایلند در جشن اعیاد شعبانیه حسینیه «الزهراء» شهر «راچابوری» این کشور تبیین شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از رایزنی فرهنگی ایران در تایلند، به مناسبت میلاد سه نور ولایت در ماه شعبان حضرت اباعبدالله الحسین، ابوالفضل العباس و امام زین‌العابدین(علیهم‌السلام)، شامگاه شنبه، دوم خرداد، جشنی باشکوه و معنوی در حسینیه «الزهراء» شیعیان در شهر راچابوری تایلند با همکاری سفارت و رایزنی فرهنگی کشورمان برگزار شد.


در این مراسم علاوه بر حضور جمع زیادی از شیعیان تایلند، حسین کمالیان، سفیر و مصطفی نجاریان‌زاده، رایزن فرهنگی کشورمان به همراه ایرانیان کادر سفارت و مدرسه جمهوری اسلامی و خانواده‌های آنان نیز شرکت داشتند.


اعلام برنامه توسط شیخ عبدالله کروتنیت، بانی مجلس و امام حسینیه الزهراء، تلاوت آیاتی از قرآن کریم توسط دانش‌آموزان مدرسه ایرانی تایلند، سخنرانی سفیر و رایزن فرهنگی کشورمان در فضیلت ماه معظم شعبان و جایگاه حضرت امام حسین(ع) و محبت به اهل بیت(ع) از برنامه‌های این مراسم بود.


بخشی از برنامه‌های مراسم نیز به مولودی‌خوانی تفرشی، از کارکنان سفارت، اجرای قطعه ادبی و دکلمه توسط یکی از دانش‌آموزان مدرسه ایرانی و اهدای هدایا و تحفه‌هایی به حاضران در جلسه اختصاص یافت.

captcha