کد خبر: 3312129
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۶

برگزاری دوره آموزشی بانوان مبلّغ در مؤسسه قرآن و عترت ولایت نور

کانون خبرنگاران نبأ: مدیر مؤسسه قرآن و عترت ولایت نور تهران گفت: دوره آموزشی بانوان مبلّغ بعد از پایان ماه مبارک رمضان در این مؤسسه برگزار می‌شود.

به گزارش کانون خبرنگارن نبأ وابسته به خبرگزاری ایکنا، زهرا شعبانی، مدیرعامل مؤسسه قرآن و عترت ولایت نور تهران گفت: کلاس‌های نظام ترمی آموزش مبلغ ویژه بانوان بعد از پایان ماه مبارک رمضان در این مؤسسه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه کلاس‌ها روزهای دوشنبه و چهارشنبه از صبح تا ساعت 13 برگزار می‌شود، افزود: این کلاس‌ها شامل رشته‌های تفسیر قرآن، منطق، عربی، فلسفه عالی، محاضرات، عقاید، روخوانی، تجوید، حفظ و شاخه‌های معرفتی است.

مدیرعامل مؤسسه قرآن و عترت ولایت نور با اشاره به اینکه این کلاس‌ها روزهای دوشنبه ویژه عموم بانوان و روزهای چهارشنبه ویژه بانوان دانشجو برگزار می‌شود، اظهار کرد: بانوان مبلغ در ابتدا پس از یک دوره دو ماهه، ریزنمرات و گواهی پایان دوره دو ماهه را می‌‌گیرند و بعد از اتمام دوره دو ساله، ریزنمرات به همراه مدرک پایان دوره را می‌گیرند که مورد تأیید مؤسسه است.

وی در پایان یادآور شد: همچنین در شعبه قزوین مؤسسه قرآن وعترت ولایت نور کلاس‌های آموزشی حفظ قرآن کریم،احکام، مفاهیم و سبک زندگی برگزار می‌شود.

سمیه درستی

captcha