برگزاری چهارمین طرح «رمضان، بهار قرآن» در دانشگاه آزاد واحد هیدج
کد خبر: 3317332
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۸

برگزاری چهارمین طرح «رمضان، بهار قرآن» در دانشگاه آزاد واحد هیدج

گروه فعالیت‌های قرآنی:رئیس دفتر فرهنگ اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی واحد هیدج از برگزاری چهارمین طرح «رمضان، بهار قرآن» در دانشگاه آزاد اسلامی واحد هیدج با محوریت تفسیر سوره مبارکه حدید خبر داد.

محمد رضا هادی‌نیا،رئیس دفترفرهنگ اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی واحد هیدج در گفت‌وگو با خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) از زنجان،با اشاره به نیاز بیش از پیش جامعه امروزی به معنویت وآموزه‌های قرآنی،اظهار کرد: به منظور فراهم‌سازی زمینه‌های رشد و تعالی وایجاد فضایی آکنده ازمعنویت در محیط دانشگاه در کنار فعالیت‌ها و برنامه‌های متنوع فرهنگی - مذهبی چهارمین طرح رمضان بهار قرآن در واحد هیدج برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه این طرح از رمضان سال‌های گذشته برگزار می‌شود، تصریح کرد :این طرح یک برنامه تفسیری است که هر سال با تفسیر یک سوره انجام می‌شود.
رئیس دفتر فرهنگ اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی واحد هیدج در پایان با بیان اینکه در سال‌های گذشته اجرای این طرح  نسبت به  تفسیر سوره‌های واقعه ، ملک و فرقان اقدام شد،عنوان کرد: امسال نیز از 6 تیرماه تفسیرسوره مبارکه حدید در غالب اجرای این طرح آغاز می‌شود.درانتهای کلاس‌ها ضمن برگزاری آزمون و اهداء لوح و هدایا به نفرات برتر به همه شرکت‌کنندگان گواهی شرکت در کارگاه ارائه خواهد شد.

captcha