
مهین ستمدیده، کارشناس فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی قصرشیرین در گفت و گو با خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از کرمانشاه، از برگزاری کارگاه آموزشی باعنوان سلامت از منظر قرآن در این شهرستان خبر داد.
وی افزود: این کارگاه آموزشی روز گذشته، 2 تیرماه در محل سالن شبکه بهداشت قصرشیرین برگزار شد و همچنین عنوان برگزاری کارگاه مذکور سلامت بوده است.
ستمدیده به اهمیت بهداشت در زندگی و راهکارهای رسیدن به سلامت جسمی و روانی اشاره داشت و تصریح کرد: در این کارگاه آموزشی به بیان آیات متعددی که از جنبههای مختلف به مسئله سلامت تاکید دارد پرداخته شد.
این کارشناس درپایان اظهار کرد: حجت الاسلام محمد محمودی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی قصرشیرین به عنوان کارشناس این برنامه به تشریح موضوعات مرتبط با این برنامه پرداختند.