بازنشستگان بالای ۷۰ سال در مسابقات قرآن بازنشستگان شهرداری
کد خبر: 3321034
تاریخ انتشار : ۰۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۴

بازنشستگان بالای ۷۰ سال در مسابقات قرآن بازنشستگان شهرداری

گروه فعالیت‌های قرآنی: بیش از ۷۴ بازنشسته بالای ۷۰ سال در دومین دوره مسابقات قرآنی بازنشستگان شهرداری تهران شرکت کردند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، در دومین دوره مسابقات قرآن‌کریم بازنشستگان شهرداری تهران، بیش از 74 بازنشسته زن و مرد در رشته‌های مختلف شرکت کردند که از جمله آن می‌توان به نفر برتر مسابقات حفظ با 83 سال سن اشاره کرد.

در این دوره از مسابقات قرآن‌کریم، بازنشستگان شهرداری تهران در سه گروه بازنشستگان، پرسنل سازمان بازنشستگی و شرکت‌های تابعه و خانواده‌های ایشان و در 10 رشته اذان، تلاوت و تحقیق، روخوانی و روانخوانی، حفظ یک جزء، احکام، تفسیر، سیره معصومین (علیهم‌السلام)، خوشنویسی یک آیه از قرآن‌کریم، نقاشی داستان‌های قرآنی و شعر آیینی از روز ششم تیر ماه لغایت دهم تیر ماه به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

شرکت کنندگان دومین دوره مسابقات قرآنی، تاکنون در رشته‌های تلاوت و تحقیق، روخوانی و روان‌خوانی، اذان و حفظ یک جزء به رقابت با یکدیگر پرداختند و تا پایان روز 10 تیر ماه مسابقات سایر رشته‌ها برگزار خواهد شد.

از نکات قابل توجه این دوره مسابقات می‌توان به حضور صدها بازنشسته شهرداری تهران در سنین بالای 70 سال اشاره کرد که با فرزندان خود، در مسابقات شرکت کرده‌اند و به اجرای مسابقه با همسالان خود می‌پردازند.

قضاوت این دوره از مسابقات را در بخش بانوان، کاتب و صحاف و در بخش آقایان محسن بادپا و ابراهیم یزدی به عهده دارند.

امتیاز نهایی شرکت کنندگان از مجموع امتیازات داوران به دست می‌آید و از نفرات برتر هر یک از سه گروه شرکت کننده شامل بازنشستگان، پرسنل سازمان بازنشستگی و شرکت‌های تابعه و خانواده‌های این عزیزان، بر مبنای امتیاز کسب شده، در اختتامیه دومین دوره از مسابقات قرآن‌کریم بازنشستگان شهرداری تهران تجلیل به عمل خواهد آمد.

captcha