آغاز ثبت نام دوره‌های تربیت‌مربی پیش‌دبستانی مکتب‌‌القرآن
کد خبر: 3323858
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۲

آغاز ثبت نام دوره‌های تربیت‌مربی پیش‌دبستانی مکتب‌‌القرآن

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: مدیر مکتب‌القرآن استان تهران از مهلت نام‌نویسی دور‌ه‌های تربیت مربی پیش‌دبستانی این مرکز تا پایان تیرماه خبر داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعبدالحسین متقی، مدیر مکتب‌القرآن استان تهران در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، با اشاره به فعالیت‌های تبلیغی ـ ترویجی این مرکز، گفت: ثبت نام دوره‌های تربیت مربی پیش‌دبستانی این مرکز آغاز شده است.

وی با اشاره به مهلت ثبت نام در این دوره‌ها، اظهار کرد: بانوان علاقه‌مند تا پایان تیرماه می‌توانند در این دوره‌ها نام‌نویسی کنند. همچنین این دوره شامل 140 ساعت آموزشی است که دارا بودن حداقل 22 سال و حداکثر 32 سال، دارا بودن مدرک تحصیلی لیسانس به بالاتر و همچنین تسلط بر روخوانی و قرائت قرآن از جمله شرایط عمومی حضور در دوره‌های تربیت مربی مکتب‌القرآن است.

متقی با تأکید بر اینکه پذیرفته‌شدگان نهایی پس از گرفتن مصاحبه شفاهی مشخص می‌شوند، اضافه کرد: دوره اصلی از 24 مردادماه تا هفته اول شهریورماه به‌مدت دو هفته تشکیل می‌شود.

مدیر مکتب‌القرآن استان تهران با اشاره به 10 ساعت آموزش در هر روز، بیان کرد: سرفصل‌های این دوره در زمینه آموزش روش‌ تدریس، روانشناسی تربیت کودک، فنون کلاسداری، دانستی‌های قرآن و احکام است.

وی اضافه کرد: دوره‌های فوق با تدریس اساتید حوزه و دانشگاه همراه است و در پایان پس از اخذ آزمون از شرکت‌کنندگان گواهینامه فارغ‌اتحصیلی دوره تربیت مربی که مورد تأیید آموزش و پرورش است صادر می‌شود.

متقی تصریح کرد: محل برگزاری دوره‌های مکتب‌القرآن مرکز تربیت معلم شهید شرافت واقع در خیابان انقلاب، بعد از چهارراه ولی‌عصر(عج) است.

وی بیان کرد: علاقه‌مندان برای به‌دست آوردن اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره 59- 66956058 تماس بگیرند و یا به پایگاه اینترنتی مکتب‌القرآن به نشانی www.tm-alquran.ir مراجعه کنند. همچنین به‌صورت حضوری می‌توانند به مکتب‌القرآن استان تهران واقع در خیابان انقلاب، خیابان فخر رازی، خیابان شهید نظری، پلاک 61، طبقه 3، واحد A31 مراجعه کنند.

انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
توکلی
|
-
|
۱۳۹۴/۰۵/۱۶ - ۱۶:۲۳
0
0
باسلام و عرض خسته نباشید
تاریخ ثبت نام تمدید نمی شود
واینکه لیسانس سایر رشته ها منظورتان می باشد
captcha