تشریح فعالیت‌های قرآنی فرهنگ‌سرای «هنگام» در فصل تابستان
کد خبر: 3327534
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۳

تشریح فعالیت‌های قرآنی فرهنگ‌سرای «هنگام» در فصل تابستان

گروه فعالیت‌های قرآنی: فرهنگ‌سرای هنگام در فصل تابستان، کلاس‌های آموزش قرآن را ویژه تمامی مقاطع سنی برگزار می‌کند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، فرهنگ‌سرای هنگام با برگزاری برنامه‌های قرآنی در طول ماه مبارک رمضان و تابستان، کلاس‌هایی با عناوین «حبل‌المتین»، «چشمه معرفت» و «ترنم وحی» را برگزار می‌کند.
بنا براین گزارش «حبل المتین» عنوان برنامه‌ای است که با هدف ترویج و بهره‌برداری از متون قرآنی در زندگی روزمره و گسترش علوم دینی و شناخت استعداد‌های قر‌آنی، ویژه بزرگسالان، کودکان و جوانان منطقه 4 برگزار می‌شود.
این کلاس‌ها در طول ماه مبارک رمضان به صورت روزانه از ساعت 10 تا 12 برگزار و بعد از این ماه تا پایان فصل تابستان، چهارشنبه‌ها از ساعت 10 تا 12 برپا می‌شود.
همچنین برنامه دیگری با عنوان «چشمه معرفت» در این فرهنگ‌سرا در حال برگزاری است. در این جلسات قرآنی که با مشارکت کانون مشکات برگزار می‌شود، مباحثی نظیر احکام تقلید، نماز، خمس، زکات، روزه، امر به معروف و نهی از منکر مورد بحث و آموزش قرار می‌گیرد.
چشمه معرفت نیز هر روز ماه مبارک رمضان از ساعت 9 تا 11 و بعد از آن یکشنبه‌های هر هفته در همین ساعت برگزار می‌شود.
«ترنم وحی» نیز عنوان برنامه‌ای است که با هدف ترویج سبک زندگی اسلامی، با برگزاری جلسات تفسیر آیات قرآنی با مشارکت کانون مشکات و با بهره‌مندی از اساتید حوزوی از ساعت 10 تا 12 برپا می‌شود.
ترنم وحی نیز همچون برنامه‌های دیگر بعد از ماه مبارک رمضان دوشنبه‌های هر هفته ساعت 10 الی 12 برگزار خواهد شد.
همچنین جلسه جزء‌خوانی در ماه مبارک رمضان در این فرهنگسرا از ساعت 10 برگزار می‌شود.
شایان ذکر است برنامه‌های فوق در ایام ماه رمضان همه روزه برگزار می‌شود.
گفتنی است فرهنگ‌سرای هنگام واقع در میدان رسالت، خیابان هنگام، خیابان دلاوران، خیابان آزادگان شمالی، جنب فروشگاه شهروند است.

captcha