انتشارات قدیانی کتاب «جدول‌های مذهبی» را منتشر کرد
کد خبر: 3332582
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۷

انتشارات قدیانی کتاب «جدول‌های مذهبی» را منتشر کرد

گروه ادب: کتاب «جدول‌های متنوع مذهبی» از سوی انتشارات قدیانی روانه بازار نشر شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، کتاب «جدول‌های متنوع مذهبی»، نوشته حسین کریم‌شاهی بیدگلی یکی از بهترین پیشنهادها برای مطالعه در ایام ماه مبارک رمضان است. برای پیدا کردن پاسخ درست پرسش‌های جدول، می‌توان از مرجع‌های گوناگون مانند کتاب، اینترنت و اشخاصی که عالم به آن دانش هستند، کمک گرفت و از همین طریق به دانسته‌های خود نیز اضافه کنیم.

حسین کریم‌شاهی بیدگلی با بیانی ساده شده و البته معماگونه و دسته‌بندی موضوعات گوناگون، ذهن مخاطب خود را راهنمایی می‌کند و در پی این راهنمایی آموزش‌هایی نیز به او می‌دهد.

جدول یک سرگرمی خوب و نشاط‌‌بخش است که با حل آن می‌توان داشته‌های ذهنی را بازیابی کرد و همین فرآیند، به جوان نگه‌داشتن مغز کمک فراوانی می‌کند. این کتاب درصدد است، با آموزش و یادآوری گوشه‌ای از مطالب گسترده‌ دینی و مذهبی، اوقات فراغت خوش، سالم و کم‌هزینه‌ای را برای مخاطبان فراهم آورد.

بخش‌های متنوع این کتاب و عناوین جدول‌ها عبارتند از: پیش‌گفتار، عاشورا، سه بعدی، رفت و برگشت، گنبد گلدسته، نامه‌های قرآنی، صحیفه سجادیه، احادیث غدیریه به همراه شرح در متن و کلید و جدول‌ها.

مؤسسه انتشارات قدیانی، کتاب «جدول‌های متنوع مذهبی»، نوشته حسین کریم‌شاهی بیدگلی که یکی از بهترین پیشنهادها برای مطالعه است را در شمارگان 2200 نسخه به قیمت هر جلد 5000 تومان به علاقه‌مندان ارائه کرده.

گفتنی است، علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه این کتاب به فروشگاه‌های معتبر سراسر کشور رفته و یا با مراجعه به سایت رسمی این مؤسسه به آدرسِ www.ghadyani.org کتاب مورد نظر خود را به صورت آنلاین خریداری کنند.

captcha