برپایی جلسه تفسیر سوره «حمد» در جامعةالقرآن اصفهان شعبه برادران
کد خبر: 3338292
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۱

برپایی جلسه تفسیر سوره «حمد» در جامعةالقرآن اصفهان شعبه برادران

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: جامعةالقرآن اصفهان شعبه برادران، جلسات تفسیر سوره حمد را در روزهای چهارشنبه برپا می‌کند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(‌ایکنا)، جامعةالقرآن اصفهان شعبه برادران به‌منظور ترویج فرهنگ تفسیر قرآن کریم، در روزهای چهارشنبه هر هفته، جلسه تفسیر سوره حمد را با حضور علاقه‌مندان و قرآن‌آموزان توسط استاد شیخ‌جواد انصاری برگزار می‌کند.

در جلسه تفسیر روز چهارشنبه، 14 مردادماه،‌ درباره آیه «اهدِنَا الصِّرَاطَ المُستَقِیمَ، ما را به راه راست هدایت فرما» مباحثی درخصوص هدایت انسان‌ها به راه مستقیم مباحثی مطرح می‌شود.

برگزاری دوره تربیت مربی روخوانی و روانخوانی به همت جامعةالقرآن ‌

‌در خبر دیگری از این مؤسسه آمده است؛ دوره حضوری تربیت مربی روخوانی و روانخوانی به همت این جامعةالقرآن ‌به‌مدت پنج روز از تاریخ 11 تا 15 مرداد‌ماه از ساعت 19:30 تا 20 در حال برگزاری است.

دوره تربیت مربی جامعةالقرآن الکریم در رشته‌های حفظ موضوعی، روخوانی و روانخوانی و حفظ ترتیبی با حضور 200 نفر از استان‌های اصفهان‌، یزد، گیلان و اراک برگزار شده است.

این دوره شامل کلاس‌های تخصصی، فنون و مهارت‌های تدریس، تجوید، روانشناسی کودک‌، اخلاق، آشنایی با مفاهیم سوره‌ها ویژه گروه سنی خردسال ‌است.

یادآور می‌شود، جامعةالقرآن الکریم در استان اصفهان، شعبه چهارراه عسگریه، کوچه اشجع‌بن بست پژمان، ‌واحد برادران ‌واقع شده است.

captcha