تکلیف ششمین نفر گروه تواشیح کاروان قرآنی حج چه شد؟
کد خبر: 3338446
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۰

تکلیف ششمین نفر گروه تواشیح کاروان قرآنی حج چه شد؟

گروه فعالیت‌های قرآنی: گروه تواشیح باقرالعلوم(ع) همراه با کاروان قرآنی به حج تمتع سال ۹۴ اعزام می‌شود، اما تنها پنج نفر از این گروه شش نفره اعزام می‌شوند.

محمدسعید سعیدی‌زاده، سرپرست گروه تواشیح باقرالعلوم(ع) از کاروان اعزامی به حج تمتع 94 در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، با ابراز گلایه از حل نشدن مشکل اعزام نفر ششم به این سفر معنوی، ادامه داد: متأسفانه با وجود پیگیری‌های مستمر ما برای اعزام ششمین نفر این گروه به این سفر، اما کماکان پنج نفره به همراه کاروان قرآنی به حج تمتع می‌رویم.

وی با اشاره به مراحل پیگیری از مراجع مربوطه، اظهار کرد: هم از مسئولان سازمان اوقاف و امور خیریه و هم از مسئولان شورای عالی قرآن، خواستار حمایت و هماهنگی‌های لازم جهت اعزام نفر ششم شدیم

سعیدی‌زاده در پاسخ به این سؤال که آیا تعداد نفرات گروه تواشیح مصوب و مشخص شده نیست که در اعزام به سفر معنوی حج تمتع پنج نفر از شما را به همراه کاروان قرآنی می‌فرستند؟ بیان کرد: در مسابقات این تعداد معین و مصوب است. البته در گذشته دو گروه تواشیح چهار نفره اعزام می‌شدند اما در چند سال اخیر فقط یک گروه پنج نفره، انتخاب می‌شوند مگر اینکه یکی از قراء و حافظ را حذف کنند و نفر ششم بیاید.

سرپرست گروه تواشیح باقرالعلوم(ع) با اشاره به اینکه ما پنج نفر سعی خواهیم کرد تا نبود ششمین نفر را در اجراها جبران کنیم، تصریح کرد: متأسفانه از توان مالی گروه نیز خارج بود که هزینه اعزام نفر ششم را که حدود 30 میلیون تومان بود متقبل شود.

captcha