برگزیدگان مرحله استانی ‌جشنواره قرآن ‌فرزندان کارکنان وزارت نیرو معرفی شدند
کد خبر: 3339192
تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۴

برگزیدگان مرحله استانی ‌جشنواره قرآن ‌فرزندان کارکنان وزارت نیرو معرفی شدند

گروه فعالیت‌های قرآنی: ‌مرحله استانی ‌سیزدهمین دوره جشنواره قرآن ویژه فرزندان کارکنان وزارت نیرو با اعلام نفرات برتر ‌استان تهران به کار خود پایان داد.

حجت‌الاسلام حسین قرنفلی، قائم‌مقام امور فرهنگی ـ دینی وزارت نیرو‌ در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، اظهار کرد: مرحله استانی سیزدهمین دوره جشنواره قرآن ویژه فرزندان همکار وزارت نیرو، به کار خود پایان داد.
قرنفلی ادامه داد: مرحله کشوری این دوره از مسابقات بین نفرات برتر استان‌ها 28 و 29 مرداد‌ماه در شهرستان ارومیه برگزار می‌شود.
قائم‌مقام امور فرهنگی ـ دینی وزارت نیرو از برگزاری این دوره از مسابقات در سطح کیفی بالا یاد و اظهار کرد: داوری این دوره از مسابقات با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی استان‌ها برگزار شد، تا در این مسابقات از داوران رشته حفظ و قرائت ‌سازمان تبلیغات بهره‌مند شوند.
قرنفلی بیان کرد: در سیزدهمین دوره جشنواره قرآن ویژه فرزندان کارکنان وزارت نیرو رقابت در رشته‌های مفاهیم و احکام با استقبال خوبی همراه بود. 
در پایان قائم‌مقام امور فرهنگی ـ دینی وزارت نیرو نفرات راه‌یافته به مرحله کشوری سیزدهمین دوره جشنواره قرآن ویژه فرزندان همکار وزارت نیرو را به شرح ذیل اعلام کرد.
در ‌رشته حفظ دختران و پسران‌(مقطع اول)، مرضیه و محمدرضا علی‌اوسط زینالو‌‌ از آب و نیرو و حفظ پسران‌(مقطع دوم)، امیر‌مهدی طحانان، از توزیع تهران بزرگ
در رشته مفاهیم دختران‌(مقطع اول و دوم)، فاطمه رجب‌وند‌ از مدیریت شبکه برق ایران و فاطمه مشرقی‌ از آب و نیرو‌ و در رشته مفاهیم پسران‌(مقطع اول و دوم)، محمدر‌ضا حاتمی، از شرکت توزیع تهران بزرگ و مهدی رستگار‌نیا از برق تهران
‌در رشته احکام دختران‌(مقطع اول و دوم)، مبینا رضایی از سازمان توسعه برق ایران و هدیه کحالی‌وطن از آب و نیرو
در احکام پسران(مقطع اول و دوم)، فراز نصیری، از مهاب قدس و علی قیاسی، از آبفا به رتبه‌های برتر این دوره از مسابقات دست یافتند.

captcha