شرکت ۵ لرستانی در مرحله کشوری مسابقات قرآن بنیاد شهید
کد خبر: 3340338
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۸

شرکت ۵ لرستانی در مرحله کشوری مسابقات قرآن بنیاد شهید

گروه فعالیت‌های قرآنی: کارشناس قرآن بیناد شهید و امور ایثارگران استان لرستان از شرکت ۵ لرستانی در مرحله کشوری مسابقات قرآن بنیاد شهید و امور ایثارگران به میزبانی مشهد خبرداد.

میثم پروانه‌پور، کارشناس قرآن بیناد شهید و امور ایثارگران استان لرستان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، گفت: محمدحسین مقصودی، محمدجواد نیساری و احسان پیرداده‌بیرانوند در بخش برادران از تاریخ 24 تا 27 مرداد در رشته قرائت و حفظ به رقابت می‌پردازند. فاطمه کاکولوند و سمیه ورمزیار نیز از تاریخ 28 تا 31 مردادماه به مسابقات کشوری بنیاد شهید اعزام می‌شوند.

همچنین محمدجواد نیساری، قاری نوجوان لرستانی، در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا از لرستان، گفت: با شرکت در مسابقات قرآنی، تمام تلاش خود را روی مسابقات بنیاد شهید گذاشتم که توانستم در رشته قرائت رتبه اول استان را کسب کنم. من به همراه برگزیدگان رشته‌های دیگر 25 مردادماه برای شرکت در مسابقات کشوری به مشهد مقدس اعزام می‌شویم. من توانستم از بین حدود 10 نفر شرکت کننده در رشته قرائت رتبه اول و جواز شرکت در مسابقات کشوری را کسب کنم.

در پایان یادآور می‌شود، بنیاد شهید و امور ایثارگران، همانند سال‌های گذشته پس از گذراندن مراحل شهرستانی و استانی، مسابقات مرحله کشوری را در مشهد مقدس برگزار می‌کند.
مرحله شهرستانی مسابقات قرآن در بهمن و اسفندماه سال 93 و همچنین مرحله استانی در فروردین ماه برگزار شده است و نفرات برگزیده دو مرحله قبل، در مسابقات کشوری با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.
مسابقات کشوری، در «خانه شهید»؛ در حوالی حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود، و افتتاحیه مسابقات ویژه آقایان در 25 مرداد و اختتامیه آن در 27 مردادماه، و افتتاحیه مسابقات ویژه خواهران نیز 29 مرداد ماه و اختتامیه آن 31 مردادماه برگزار می‌شود.

captcha