طرح منتخب المان میدان انقلاب تا پایان سال مشخص می‌شود
کد خبر: 3340444
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۷
رئیس سازمان زیباسازی شهر تهران؛

طرح منتخب المان میدان انقلاب تا پایان سال مشخص می‌شود

گروه جامعه: علیزاده با بیان اینکه بعد از تصمیم‌گیری‌های شورای هنری و مدیریت شهری برای انتخاب اثر برتر اطلاع‌رسانی خواهیم کرد گفت: تصمیم‌گیری برای انتخاب اثر برتر نمای میدان انقلاب تا قبل از پایان سال به سرانجام خواهد رسید.

عیسی علیزاده، رئیس سازمان زیباسازی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا)، با اشاره به روند ساخت‌ و ساز میدان انقلاب و المان آن گفت: میدان انقلاب از چند قسمت تشکیل شده است که یکی از بخش‌های آن پیاده‌راه میدان انقلاب از میدان تا چهار راه ولیعصر است. ساماندهی تابلو‌های این بخش انجام شده و در این هفته تحویل داده می‌‌شود.

وی افزود: یکی از قسمت‌های دیگر در رابطه با میدان انقلاب، ساماندهی‌ خود میدان در خصوص کف‌پوش و سنگ‌فرش آن است که این مورد هم به زودی به پایان خواهد رسید.

علیزاده در خصوص المان میدان انقلاب هم گفت: ما برای المان میدان انقلاب اسلامی فراخوانی را منتشر کردیم که طبق این فراخوان، افراد بسیاری شرکت و آثار متعددی هم برای ما ارسال شد.

رئیس سازمان زیباسازی شهرداری تهران افزود: از بین آثار ارسال شده سه اثر برگزیده شده و مقرر شد شورای هنری سازمان زیباسازی با نظر مدیریت شهری از بین این سه اثر یک‌ طرح را به عنوان المان اصلی میدان انتخاب و اجرایی کند.

وی با بیان اینکه بعد از تصمیم‌گیری‌های شورای هنری و مدیریت شهری برای انتخاب اثر برتر، اطلاع‌رسانی خواهیم کرد گفت: قطعا با انتخاب اثر برتر، نمای آن را منتشر خواهیم کرد و این تصمیم‌گیری تا قبل از پایان سال به سرانجام خواهد رسید.

captcha