تشکیل ستاد گرامیداشت مقام امام صادق(ع) با اجتماع مساجد مزین به نام ایشان
کد خبر: 3340926
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۶

تشکیل ستاد گرامیداشت مقام امام صادق(ع) با اجتماع مساجد مزین به نام ایشان

گروه جامعه: به همت بنیاد ارشاد و رفاه امام صادق(ع) ستاد گرامیداشت مقام شامخص امام صادق(ع) متشکل از مساجدی مزین به نام این امام همام در تهران تشکیل شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) بنیاد ارشاد و رفاه امام صادق(ع) مساجدی را که به نام امام صادق(ع) در تهران مزین هستند شناسایی کرده است و تجمع و شاکله‌ای ایجاد شده تحت عنوان ستاد گرامیداشت مقام شامخ امام صادق(ع) نام‌‌گذاری شده است تا اقدام مشترکی را بر اساس ظرفیت‌های موجود برای برگزاری مراسم شهادت و میلاد امام صادق(ع) برگزار کنند.

یکی از برنامه‌های این ستاد امشب به مناسبت شهادت امام صادق(ع) در مسجد امام صادق(ع) واقع در میدان فلسطین تهران برگزار و طی آن بعد از نماز مغرب و عشاء (ساعت 21) با دو نفر از شهدای قواص دفاع مقدس وداع و مراسم عزاداری شهادت امام صادق(ع) برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا فردا سه‌شنبه 20 مرداد ماه از ساعت 9 صبح تا 12 نیز با حضور اقشار مختلف مردم مراسم تشییع این دو شهید از مسجد امام صادق(ع) میدان فلسطین به سمت مسجد آیت‌الله خامنه‌ای در حوزه هنری سازمان تبلیغات واقع در انتهای خیابان سمیه نبش حافظ، حوزه هنری و با حضور هنرمندان در زمینه‌های مختلف برگزار می‌شود.

لازم به ذکر است: این برنامه با همکاری مشترک مجموعه سپاه، ستاد تفحص، ستاد بزرگداشت مقام شامخ امام صادق(ع) حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی و بسیاری دیگر از دستگاه‌ها و به صورت مشارکتی اجرا می‌شود.

captcha