آغاز آموزش غیر حضوری قرآن به کارکنان وزارت نیرو در استان‌ها
کد خبر: 3341479
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۲

آغاز آموزش غیر حضوری قرآن به کارکنان وزارت نیرو در استان‌ها

گروه فعالیت‌های قرآنی: آموزش غیر حضوری قرآن به کارکنان وزارت نیرو در استان‌ها به زودی آغاز می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، براساس امضای تفاهم‌نامه مشترک بین سازمان دارالقرآن و وزارت نیرو، دستورالعمل اجرایی این تفاهم‌نامه به استان‌ها ابلاغ شده و نمایندگان وزارت نیرو در استان‌ها در مرحله عقد تفاهم‌نامه‌ای داخلی در هر استان هستند تا این تفاهم‌نامه در سطح استان‌ها اجرایی شود.
این دوره‌ها به صورت غیر حضوری و تلفنی در دو بخش صحیح‌خوانی قرآن و قرائت نماز و همچنین در بخش آموزش قرآن(سطح چهار) است و تمامی آموزش‌ها به صورت تلفنی انجام می‌شود.
از علاقه‌مندان به شرکت در دوره‌های غیر حضوری آزمون ورودی گرفته می‌شود و هر یک از علاقه‌مندان در کلاس‌های مشخص شده، کلاس‌بندی می‌شوند و طی هماهنگی که با اساتید انجام می‌شود اساتید مربوطه هفته‌ای یک تا دو جلسه با افراد تماس تلفنی خواهند داشت تا آموزش‌های لازم را به صورت غیرحضوری به علاقه‌مندان ارائه کنند.
بعد از اتمام آموزش‌ها به صورت تلفنی و غیر حضوری در هر استان، آزمون پایانی این دوره‌ها نیز به صورت تلفنی برگزار می‌شود و اساتید طی تماسی که با شرکت‌کنندگان خواهند داشت از آنها آزمونی می‌گیرند تا در صورت موفقیت، گواهینامه شرکت در دوره غیر حضوری برای افرادی که حدنصاب امتیازات را کسب کرده‌اند صادر شود.
یادآور می‌شود، تفاهم‌نامه همکاری مشترک سازمان دارالقرآن و وزارت نیرو به صورت شش ماهه است و اجرای آن تا اواخر دی‌ماه ادامه خواهد داشت.

captcha