اختتامیه جشنواره «گل‌های محمدی و گل‌های فاطمی» در استان مرکزی برگزار شد
کد خبر: 3349970
تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۳
به همت مؤسسه خاتم‌الانبیا(ص)؛

اختتامیه جشنواره «گل‌های محمدی و گل‌های فاطمی» در استان مرکزی برگزار شد

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: آئین پایانی جشنواره «گل‌های محمدی و گل‌های فاطمی» در مؤسسه خاتم‌الانبیا(ص) استان مرکزی برگزار شد.

لیلا رمضانی، مدیر مؤسسه قرآنی ـ فرهنگی خاتم‌الانبیا(ص) استان مرکزی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، از برپایی اختتامیه جشنواره «گل‌های محمدی و گل‌های فاطمی» در این مرکز خبر داد و گفت: این مراسم 29 مردادماه با حضور قرآنیان و مربیان مؤسسه و همچنین شرکت 400 نفر از شرکت‌کنندگان در این جشنواره همراه بود.

وی با اشاره به رشته‌های مختلف این جشنواره، ادامه داد: قرائت، مفاهیم، حفظ، نقاشی، خوشنویسی و مضامین قرآنی از جمله رشته‌هایی بود که با حضور حداکثری علاقه‌مندان بانو و آقا در مقاطع مختلف سنی برگزار شد.

رمضانی اظهار کرد: اهدای جوایز به 150 نفر از حائزین رتبه‌های برتر با حضور معاون استاندار استان مرکزی، جهانبخش قنبری، مدیرکانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی، مدیرکل هلال احمر استان مرکزی، حجت‌الاسلام محمدرضا شفیعی، مسئول دارالقرآن الکریم اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی و شهرداران و شورای شهر محلات و نیم‌ور، فرمانده و امام جمعه شهرستان نیم‌ور شهرستان محلات همراه بود.

captcha