تقویت اهداف شهیدان دولت بیش از هر زمان دیگری احساس می‌شود
کد خبر: 3353865
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۵
میرگلوبیات:

تقویت اهداف شهیدان دولت بیش از هر زمان دیگری احساس می‌شود

گروه سیاسی: ارتباط صحیح دولت و ملت، تلاش برای رفع مشکلات مردم و تأمین منافع ملی از جمله اهداف شهیدان رجایی و باهنر بود که به نظر می‌رسد امروزه اهداف این بزرگواران بیش از هر زمان دیگری نیاز به تقویت و پیگیری دارد.

شهلا میرگلوبیات، نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌اللملی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، گفت: نامگذاری یک هفته به نام دولت به جهت بزرگداشت یاد و خاطره شهادت رئیس جمهور و نخست وزیر انقلابی، شهید باهنر و رجایی و زنده کردن سیره آن بزرگواران برای اهالی دولت است.

اقدامات دولت در راستای بیعت مجدد با شهیدان دولت است

وی با اشاره به اینکه هفته دولت با یاد و خاطره این بزرگواران در ذهن ملت ایران تداعی می‌شود، ادامه داد: اقدامات حال حاضر دولت در یک سال قبل و پروژ‌‌هایی که به بهره‌برداری رسیده و افتتاح شده‌اند در راستای بیعت مجدد با اهداف شهدای دولت و احترام به یاد و خاطره آنان است.

فلسفه جاودانگی شهیدان دولت سرلوحه کار دولتمردان قرار گیرد

میرگلوبیات گفت: اینکه چرا با گذشت سال‌ها از شهادت این بزرگان همچنان اقداماتشان زبانزد خاص و عام است باید سرلوحه کار دولتمردان شود تا با پیروی از سیره عملی آنها در زندگی و چگونگی کارهای اجرایی آنها، به اهداف شهیدان دولت در جهت نظام جمهوری برسند.

وی گفت: ارتباط صحیح دولت و ملت، تلاش برای رفع مشکلات ملت، تأمین منافع ملی از جمله اهداف شهیدان رجایی و باهنر بود که به نظر می‌رسد امروزه  اهداف این بزرگواران بیش از هر زمان دیگری نیاز به تقویت و پیگیری دارد.

ضرورت آگاه‌سازی مردم از اقدامات شهیدان باهنر و رجایی

عضو کمیسیون بهداشت ودرمان مجلس با اشاره به لزوم نهادینه کردن الگو کاری این بزرگان افزود: باید نحوه عملی کردن کارهای دولتی و اجرایی این شهیدان به تصویر کشیده شود و برای مردم بازگو شود، رسانه‌ها و دستگاه‌های دولتی باید اقدام به اطلاع رسانی و آگاه‌سازی مردم کنند تا مردم به حقوق و وظایف خود در قبال دولت آشنا شوند و بتوانند دولت را برای رساندن به اهداف یاری کنند.

هفته دولت فرصت مناسبی برای تبیین اهداف است

عضو فراکسیون زنان مجلس درپایان گفت: هفته دولت فرصت خوبی است تا به تبیین اهداف دولت بپردازیم و در جهت رشد و توسعه نظام جمهوری اسلامی گام‌های اساسی برداریم ‌و اقدام به ارتقای کیفی خدمات در جهت استحکام و عزت ملت و کشور ایران کنیم.

captcha