آزمون دوره‌های روان‌خوانی و حفظ قرآن در زابل برگزار می‌شود
کد خبر: 3358613
تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۶

آزمون دوره‌های روان‌خوانی و حفظ قرآن در زابل برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی: مدیر روابط عمومی مرکز جامعه القرآن الکریم شهرستان زابل گفت: آزمون پایانی دوره‌های روخوانی، روان‌خوانی و حفظ جزء ۳۰ قرآن کریم ویژه طرح تابستانه، ۲۰ شهریورماه در این مؤسسه قرآنی برگزار می‌شود.

فرزانه سعید ی پویا، مدیر روابط عمومی مرکز جامعه القرآن الکریم شهرستان زابل، در گفت وگو با خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از سیستان و بلوچستان گفت: آزمون پایانی دوره‌های روخوانی، روان‌خوانی و حفظ جزء 30 قرآن کریم ویژه طرح تابستانه، 20 شهریورماه در این مؤسسه قرآنی برگزار می‌شود.
مدیر روابط عمومی مرکز جامعه القرآن زابل اظهار کرد: این دوره‌ها ویژه بانوان بوده که در سه مقطع نونهالان، جوانان و بزرگسال با تدریس سهیلا سنچولی، راضیه سیاسر و طاهره زارعی برگزار شد.
وی افزود: هدف از برگزاری این دوره‌ها، آشنایی بانوان با اصول صحیح روخوانی قرآن که مقدمه درک مفاهیم کلام وحی است و همچنین نهادینه شدن مفاهیم آسمانی قرآن در انسان با کمک حفظ آیات، می‌باشد.
سعیدی‌پویا بیان کرد: این دوره‌ها از اول تیرماه آغاز و تا نیمه شهریورماه ادامه داشت و قرآن‌آموزانی که در آزمون پایانی به حد نصاب قبولی برسند، علاوه بر دریافت گواهینامه معتبر می‌توانند در مقاطع بالاتر نیز شرکت کنند.

captcha