عیادت سرپرست حجاج ایرانی از مصدومان حادثه مکه + گزارش تصویری
کد خبر: 3361779
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۲

عیادت سرپرست حجاج ایرانی از مصدومان حادثه مکه + گزارش تصویری

گروه سلامت: نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و امیرالحاج ایران از مصدومان حادثه دیروز مکه عیادت کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلی قاضی عسکر نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت با حضور بر بالین مصدومان حادثه سقوط جرثقیل در مکه از آنان عیادت و سلامتی آنان را از خدای متعال مسئلت کرد.

در این بازدید سرپرست حجاج ایرانی را مسئولان مرکز پزشکی حج و زیارت همراهی می‌کردند و حجت‌الاسلام قاضی عسکر در جریان را در روند درمانی مصدومان قرار‌ دادند.

همچنین حجت‌الاسلام قاضی عسکر به هنگام بازدید از بخش‌های مختلف مرکز پزشکی حج از سایر بیماران نیز عیادت و برای شفای آنان دعا کرد.

در این بازدید پیرحسین کولیوند، معاون مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر و دیگر مسئولان این مرکز در خصوص نحوه خدمات رسانی به زائران و همچنین مصدومان حادثه روز جمعه گزارشی ارائه کردند.

این گزارش می‌افزاید در پایان این بازدید سرپرست حجاج ایرانی در جمع مسئولان و پزشکان مرکز پزشکی حج طی سخنان کوتاهی ضمن تشکر از خدمات ارائه شده به زائران بیت‌الله الحرام توسط پزشکان و دیگر عوامل امور پزشکی خاطر نشان کرد: حادثه دیروز مکه اتفاقی عجیب و غیرمنتظره بود که اگر لطف خدا شامل نمی‌شد قطعا تعداد کشته‌ها و مجروحان می‌توانست بسیار بیشتر از وضعیت کنونی باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین قاضی عسکر با بیان اینکه تاکید من همیشه بر استفاده از نیروهای مجرب و متخصص در هر حوزه‌ای بوده است یادآور شد: خوشبختانه مسئولان و کادر پزشکی مرکز پزشکی حج در حادثه مکه نشان دادند که امور محوله را بسیار دقیق انجام داده و کاربلد هستند.

وی همچنین با تاکید بر اینکه از طریق امور پزشکی می‌توانیم بحث دیپلماسی حج را دنبال کنیم گفت: امور پزشکی یکی از محل‌هایی است که می‌توانیم دیپلماسی حج را پیگیری و به نتیجه برسیم.


captcha