افزایش آمار جان‌باختگان لرستانی در حادثه منا به ۱۱ نفر
کد خبر: 3372503
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۲

افزایش آمار جان‌باختگان لرستانی در حادثه منا به ۱۱ نفر

گروه اجتماعی: با پیدا شدن پیکر مطهر دو نفر دیگر از حجاج کاروان بروجرد که جزء مفقودی‌ها بودند، آمار جان‌باختگان حجاج لرستانی در حادثه منا به یازده نفر افزایش یافت.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، با پیدا شدن پیکر مطهر دو نفر از کاروان حجاج لرستانی به‌ نام‌های محمدعلی روشن و جان‌علی قائدرحمت که تاکنون جزء مفقودین بودند، تعداد جان‎باختگان لرستانی در حادثه غم‌انگیز منا به یازده نفر افزایش یافت.

 همچنین اسامی دو تن دیگر از حجاج لرستانی که جزء مفقودین حادثه منا به‌شمار می‌رفتند به نام‌های محمد روزبهانی و غلام‌عباس قاسمی به نقل از مدیرکل حج و زیارت لرستان در برخی از سایت‌ها جزء جان‌باختگان اعلام شده است که در سایت حج و زیارت کشور از ان‌ها نامی برده نشده است.

قبل از این نیز دو لرستانی که از کاروان بروجرد بودند و جزء مفقودین به‌شمار می‌رفتند، به اسامی محمدموسی کرمی و سیدمحمد شجاعی به آمار کشته‌شدگان لرستانی در حادثه منا اضافه شده بود.

همچنین، قبل از این نیز از کاروان بروجرد عباس گودرزی، مرادعلی نصرالهی، غضنفر بشیری‌گودرزی، رضا رحیمیان‌ثابت را داشتیم و از کاروان الیگودرز نیز علی رازانی، قنبر رحمانی‌تونی، مصطفی موسوی جزء جان‌باختگان اعلام شدند.

این در حالیست که از مفقودین حادثه منا تاکنون حسین عاروان و رضاعلی بخشی به کاروان بازگشتند.همچنین اله‎محمد خسروی یکی دیگر از زوار لرستانی در بیمارستان به‎سر می‎برد.

در حال حاضر ماشاالله خورشیدوند، مرادی آب‎روش، صفرجان بزرگی، علی‌رضا بنیادی، قدرت پاپی، محمدعلی پناهی، مصطفی تودویی، صفرعلی جان‎بزرگی، جواد چکشی، پرویز حبیبی، سیدحسین حجتی، ابوالقاسم خلیلی، قاسم رسام، علی‌رضا زرگریان، سبزخدا قائدرحمت، مجتبی گرجی، غلامرضا گودرزی، فتح‎الله گودرزی، طهماسب مرادی، سیدمحمد موسوی و غلام‎عباس میرزایی از جمله مفقودشدگان لرستانی حاضر در منا هستند.

captcha