برگزاری مسابقه عکاسی «وقف در قاب نگاه شما» در سیستان و بلوچستان
کد خبر: 3372687
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۰

برگزاری مسابقه عکاسی «وقف در قاب نگاه شما» در سیستان و بلوچستان

گروه اجتماعی: مدیرکل اداره اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان گفت: مسابقه عکاسی «وقف در قاب نگاه شما» ویژه عموم علاقمندان در گروه سنی ۱۶ تا ۲۵ سال در سیستان و بلوچستان برگزار می‎شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین اسماعیل تدینی، مدیرکل اداره اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرگزاری بین‎ المللی قرآن(ایکنا) از سیستان و بلوچستان، گفت: مسابقه عکاسی «وقف در قاب نگاه شما» ویژه عموم علاقه‌مندان در گروه سنی 16 تا 25 سال در سیستان و بلوچستان برگزار می‎شود.
مدیرکل اداره اوقاف و امور خیریه استان اظهار کرد: این مسابقه با هدف شناسایی هنرمندان بومی و بهره‎مندی از استعدادهای آنان در جهت ترویج سنت حسنه وقف و همچنین معرفی جایگاه واقعی آن در جامعه برگزار می‎شود.
وی با بیان این‌که به نفرات اول تا سوم این مسابقه جوایز نفیس فرهنگی اهدا می‌شود، افزود: علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه می‎توانند حداکثر تا اول آذرماه آثار خود را به پست الکترونیکی مسابقه، به آدرس mosabegheh.vaghf@chmail.ir ارسال کنند.
تدینی خاطرنشان کرد: وقف به عنوان سنتی برآمده از متن اسلام و قرآن در جامعه امروز نیز می‌تواند حلال بسیاری از مشکلات فرهنگی و اقتصادی جامعه باشد و می‌توان با بهره‌مندی از برکات و ثمرات آن به رفع نابسامانی‌های اجتماعی و کمک به مستمندان و دستگیری از نیازمندان اقدام کرد.

captcha