۱۹ گفتمان دینی در مدارس آران و بیدگل برگزار شد
کد خبر: 3379094
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۳
با موضوع ولایت و امامت؛

۱۹ گفتمان دینی در مدارس آران و بیدگل برگزار شد

کانون خبرنگاران نبأ: رییس اداره تبلیغات اسلامی آران و بیدگل گفت: همزمان با دهه ولایت، ۱۹ گفتمان دینی با موضوع ولایت و امامت در مدارس ابتدایی نوبت اول و دوم آران و بیدگل برگزار شد.

به گزارش کانون خبرنگاران نبأ وابسته به ایکنا، حجت‌الاسلام سمیع الله مردان رییس اداره تبلیغات اسلامی آران و بیدگل گفت: همزمان با دهه ولایت،19  گفتمان دینی با موضوع ولایت و امامت در مدارس ابتدایی نوبت اول و دوم آران و بیدگل برگزار شد.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه امسال آخرین سال تحصیلی مقارن با غدیر بوده و تا ۱۳ سال دیگر چنین تقارنی را نخواهیم داشت، برنامه های ویژه ای از سوی اداره تبلیغات اسلامی آران و بیدگل برای مدارس ابتدایی شهرستان در دهه ولایت تدارک دیده شده بود.

رییس اداره تبلیغات اسلامی آران و بیدگل افزود: بر همین اساس، در دهه ولایت امسال 19 گفتمان دینی در مدارس شهرستان اجرا شد که با استقبال خوب مدارس همراه بود.

حجت‌الاسلام مردان تصریح کرد: در این گفتمان ها، اهمیت واقعه غدیر و لزوم تعیین ولایت و جانشین پس از پیامبر و انتخاب امام علی(ع) در جمع گسترده مردم به‌عنوان جانشین برای دانش آموزان تبیین شد.

وی اجرای طرح همیار غدیر در ۳۱ دبستان دخترانه شهرستان را از دیگر فعالیت های این اداره عنوان و تصریح کرد: در این طرح اساتید و مبلغان دینی در قالب گروه جهادی تبلیغ مؤثر شاد کودکان (تمشک) به شهرستان اعزام شده اند و برنامه های شادیانه غدیر را با استفاده از هنر نقالی و پرده خوانی که برای دانش آموزان جذاب است در مدارس اجرا کردند.

مسؤول ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبت های مذهبی آران و بیدگل، عید غدیر را با ارزش ترین و والاترین عید اسلامی دانست و خاطر نشان کرد: حفظ و تکریم این واقعه و برگزاری برنامه های جشن و سرور در جامعه و بزرگداشت غدیر بر هر مسلمانی واجب است.

captcha