نفرات برتر مسابقات قرآن اوقاف اهواز مشخص شدند
کد خبر: 3384900
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۶

نفرات برتر مسابقات قرآن اوقاف اهواز مشخص شدند

کانون خبرنگاران نبأ: نفرات برگزیده مرحله شهرستانی مسابقات قرآن کریم اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اهواز در بخش آقایان معرفی شدند.

به گزارش کانون خبرنگاران نبأ وابسته به خبرگزاری ایکنا، نفرات برتر سی و نهمین دوره مسابقات قرآن کریم اداره اوقاف اهواز در بخش برادران معرفی شدند.

بنابراین گزارش، در این مسابقات که با حضور بیش از 300 نفر از برادران در بقعه علی ابن مهزیار اهوازی برگزار شد در رشته تحقیق قرآن کریم سید جاسم موسوی، کاظم آذرپیرا و صالح دغاغله به ترتیب اول تا سوم شدند.

در رشته حفظ کل قرآن کریم محمدجواد محمدی مجد، علیرضا سامری و محمد زرگانی رتبه‌های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند؛ در رشته ترتیل قرآن کریم سید علی موسوی، محسن مزرعه و حامد محمودی‌راد  به عنوان نفرات اول تا سوم شناخته شدند.

همچنین در رشته حفظ 20 جزء اسحاق زویدات، کریم سنهیری، و محمد بریهی، در رشته حفظ 10 جزء جاسم شمیری، محمد سیلاوی و ایمان شیخ و در رشته حفظ 5 جزء عبدالامیر حمیدی، محمدصادق خدابنده و امین حزباوی به ترتیب نفرات اول تا سوم شناخته شدند.

در رشته اذان خلیل سواری ، منصور گچی‌شوشتری و عباس حسنی و در رشته دعاخوانی نیز جعفر منادی، عبدالعلی حزبه پوران و احمد راهی مالکی رتبه‌های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند؛ نفرات برتر این مسابقات به مرحله استانی که در آبان ماه سال جاری برگزار خواهد شد راه پیدا می‌کنند.

سیدجاسم موسوی

captcha