برپایی نمایشگاه خوشنویسی اشعار عرفانی حافظ در اهواز
کد خبر: 3385408
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۷

برپایی نمایشگاه خوشنویسی اشعار عرفانی حافظ در اهواز

گروه هنر: نمایشگاه خوشنویسی با مضمون اشعار عرفانی حافظ با مشارکت جمعی از هنرمندان خوشنویس اهواز در گالری میرعماد این شهرستان دایر شده است.

پیمان آذری، مدیر نمایشگاه خوشنویسی بزرگداشت حافظ در اهواز در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، گفت: به مناسبت روز نکوداشت حافظ شاعر کشورمان و همچنین ایجاد تحرک در عرصه خوشنویسی استان، نمایشگاهی از آثار جمعی از خوشنویسان اهواز در گالری میرعماد (در محل ساختمان ایلیا واقع در خیابان سعدی نادری) برپا شده است.

وی اظهار کرد: در این نمایشگاه که از 20 مهرماه آغاز به کار کرده است، 40 اثر از 15 هنرمند خوشنویس اهواز به نمایش گذاشته شده است و به مدت 10 روز برای بازدید علاقه​​مندان برپا خواهد بود. ساعات بازدید برای علاقه‌مندان 21- 16 است.

مدرس انجمن خوش​نویسان اهواز در مورد مضمون آثار ارائه شده در این نمایشگاه گفت: علاوه بر اشعار عرفانی حافظ شیرازی، آثاری با موضوع آیات سوره مبارکه شمس نیز در این نمایشگاه ارائه شده است.

آذری ادامه داد: حُسن برگزاری این نمایشگاه این است که حرکتی خودجوش از ناحیه هنرمندان بود و هیچ ارگانی در برپایی آن مشارکت نداشته است.

وی همچنین، گفت: برنامه‌ریزی شده است که به مناسبت اربعین نمایشگاه گروهی دیگری با حضور تعداد بیشتری از هنرمندان خوشنویس استان در اهواز برگزار شود.

captcha