حماس حضور گسترده فلسطینیان در تظاهرات فردا را خواستار شد
کد خبر: 3385804
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۰

حماس حضور گسترده فلسطینیان در تظاهرات فردا را خواستار شد

گروه بین‌الملل: جنبش حماس، ملت مبارز فلسطین در کرانه باختری را به شرکت در تظاهرات خشم که فردا جمعه، ۲۴ مهرماه، پس از اقامه نمازجمعه برگزار می‌شود، فراخواند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از خبرگزاری تقریب(تنا)، جنبش حماس در بیانیه‌ای، رویارویی گسترده فلسطینیان با اشغالگران صهیونیست در مناطق مرزی کرانه باختری را خواستار شد.
 
در این بیانیه آمده است: فلسطینیان امروز و فردا با برگزاری تظاهراتی گسترده علیه اشغالگران صهیونیست، پیام حمایت از گزینه وحدت و مقاومت را به دشمن صهیونیستی اعلام خواهند کرد.
 
حماس با تأکید بر ضرورت وفاداری به خون شهدای قهرمان و در رأس آنان مجریان عملیات استشهادی  تصریح کرده است:  تظاهرات فردا جمعه، بخشی از واکنش طبیعی ملت فلسطین به تصمیمات اخیر دولت صهیونیستی علیه ملت و مقاومت فلسطین است.
 
این جنبش اسلامی فلسطینی، با حمایت از ایثارگری‌ها و جانفشانی‌های فلسطینیان و وحدت و یکپارچگی فرزندان ملت فلسطین در مناطق مرزی، خواهان نقش‌آفرینی همه قشرها و طیف‌های ملت فلسطین در انتفاضه قدس شد.
 
اشغالگران صهیونیست در دو هفته گذشته بیش از 620 فلسطینی را در استان‌های کرانه باختری و قدس و سرزمین‌های اشغالی 1948 بازداشت کرده‌اند.

بنابر اعلام کانون حمایت از اسرای فلسطین شمار بازداشت شدگان موقت در زندان های صهیونیستی به 400 تن می‌رسد که بیش از نیمی از آنان را کودکان و افراد خردسال تشکیل می‌دهند.

captcha