مراسم وداع با دو شهید دوران دفاع مقدس در زنجان برگزار شد
کد خبر: 3388928
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۲

مراسم وداع با دو شهید دوران دفاع مقدس در زنجان برگزار شد

گروه اجتماعی: مراسم وداع با شهدا، شامگاه دیروز،۲۶ مهر در حسینیه اعظم زنجان و با حضور مادر و همسر شهید منصور سودی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از زنجان، مراسم وداع با شهدا، شامگاه روزگذشته، 26 مهر در حسینیه اعظم زنجان و با حضور مادر و همسر شهید منصور سودی برگزار شد. در مراسم شب وداع با شهدا مردم پایتخت شور و شعور حسینی ضمن عزاداری برای امام حسین(ع) و یاران باوفای ایشان، یاد و خاطره شهدا هشت سال دفاع مقدس به ویژه شهیدان منصور سودی و محمد محمدی را گرامی داشتند.
علی مهدیخانی، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پیکر دو شهید والا مقام منصور سودی و محمد محمدی ساعاتی پیش وارد استان زنجان شده است.
وی با اشاره به برنامه‌های در نظر گرفته شده برای تشییع و تدفین این دو شهید بزرگوار بیان کرد: مراسم تشییع این دو شهید 27 مهر ماه از ساعت 15 و 30 دقیقه از مقابل مسجد جامع به سمت مزار شهدای پایین انجام و پس از اقامه نماز پیکر شهید منصور سودی در مزار شهدای پایین دفن می‌شود.
وی با اشاره به اینکه پیکر شهید محمد محمدی نیز برای تدفین به خدابنده انتقال داده می‌شود، گفت: طبق برنامه مراسم وداع  با شهید محمدی شامگاه روز دوشنبه در مسجد حضرت فاطمه زهرا(س) برگزار و مراسم تشییع نیز 28 مهر ماه انجام می‌شود.
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان با اشاره به اینکه شهیدان منصور سودی و محمد محمدی پس از 28 سال انتظار به آغوش خانواده خود بازگشته‌اند، گفت: به منظور دلجویی از خانواده این شهیدان مراسم دلجویی و تفقد از آنها با حضور مسئولان انجام شده است.
این مسئول با اشاره به حضور باشکوه مردم استان زنجان در مراسم استقبال از این دو شهید والا مقام اظهار کرد: حضور شهدا در استان مایه برکت است، چرا که امنیت امروز کشور در نتیجه دلاوری‌های این عزیزان حاصل شده است.

captcha