امر به‌معروف دعوت مهربانانه مردم به زندگی مؤمنانه است
کد خبر: 3390607
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۸
دستگردی:

امر به‌معروف دعوت مهربانانه مردم به زندگی مؤمنانه است

گروه اجتماعی: دبیر ستاد احیای امر به‌معروف و نهی از منکر شهرستان ازنا گفت: امر به‌معروف و نهی از منکر، دعوت مهربانانه مردم به زندگی مؤمنانه است و «هل من ناصر ینصرنی» ویژه عاشورا و کربلا نیست بلکه برای همه زمان‌هاست.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، میثم دستگردی، دبیر ستاد احیای امر به‌معروف و نهی از منکر شهرستان ازنا روز دوشنبه، 27 مهرماه در همایش گردهمایی آمران به معروف و ناهیان از منکر که در مصلای امام جعفر صادق(ع) برگزار شد، گفت: هفته اول محرم به‌عنوان هفته امر به معروف و نهی از منکر نام‌گذاری شده است که هر ساله در این هفته آمران به معروف و ناهیان از منکر در کنار یکدیگر جمع می‌شوند.
وی ادامه داد: امر به‌معروف و نهی از منکر، دعوت مهربانانه مردم به زندگی مؤمنانه است و «هل من ناصر ینصرنی» مختص به عاشورا و کربلا نیست بلکه برای همه زمان‌هاست.
دستگردی با اشاره به مسئله تهاجم فرهنگی و مبارزه با آن، تصریح کرد: امروز این ندا را از زبان رهبر معظم انقلاب در بحث مقابله با تهاجم فرهنگی می‌شنویم.
دبیر ستاد احیای امر به‌معروف و نهی از منکر شهرستان ازنا با اشاره به جنگ مهم نرم و فرهنگی تصریح کرد: آمرین به معروف و ناهیان از منکر افسران مبارزه با جنگ نرم استکبار هستند.

captcha