برگزاری مسابقه عکاسی « محرم در قاب تصویر» در دانشگاه آزاد زابل
کد خبر: 3404936
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۰

برگزاری مسابقه عکاسی « محرم در قاب تصویر» در دانشگاه آزاد زابل

گروه اجتماعی: مسابقه عکاسی « محرم در قاب تصویر» با محوریت ثبت تصاویر از مراسم سنتی عزاداری ایام محرم ویژه منطقه سیستان در دانشگاه آزاد زابل برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از سیستان وبلوچستان، مسابقه عکاسی « محرم در قاب تصویر» با محوریت ثبت تصاویر از مراسم سنتی عزاداری ایام محرم ویژه منطقه سیستان در دانشگاه آزاد زابل برگزار می‌شود.
مهدی بزی، کارشناس روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زابل در این خصوص اظهار کرد: این مسابقه ویژه دانشجویان، اعضای هیئت علمی و کارکنان دانشگاه آزاد است و علاقمندان می‌توانند عکس‌های خود را با کیفیت بالا، با کمک دوربین دیجیتال و یا تلفن همراه تهیه کنند.
کارشناس روابط عمومی دانشگاه آزاد زابل بیان کرد: هر شرکت‌کننده می‌تواند حداکثر با ارائه 5 قطعه عکس در این مسابقه شرکت کند، همچنین ذکر کردن تاریخ و محل عکس برداری تصاویر ارسالی الزامی است.
وی با بیان اینکه مهلت ارسال آثار تا 11 آبان‌ماه می‌باشد، افزود: بعد از داوری، به سه نفر از برگزیدگان جوایز نفیسی اهدا می‌شود، همچنین چند عکس برتر در اندازه 50 در 70 چاپ و در نمایشگاه به نمایش گذاشته خواهد شد.
بزی در پایان گفت: شرکت‌کنندگان می توانند تصاویر خود را در قالب لوح فشرده به معاونت فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی زابل واقع در جاده بنجار تحویل دهند.

captcha