آغاز دوره‌های تفسیر موضوعی قرآن در دانشگاه سیستان و بلوچستان
کد خبر: 3427066
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۶

آغاز دوره‌های تفسیر موضوعی قرآن در دانشگاه سیستان و بلوچستان

گروه فعالیت‌های قرآنی: مسئول واحد خواهران کانون قرآن و عترت دانشگاه سیستان و بلوچستان گفت: دوره‌های آموزش تفسیر موضوعی قرآن کریم ویژه دانشجویان دختر از شنبه، ۹ آبان‌ماه در دانشگاه سیستان و بلوچستان آغاز شد.

بهاره کاظمی، مسئول واحد خواهران کانون قرآن و عترت دانشگاه سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از سیستان و بلوچستان گفت: دوره‌های آموزش تفسیر موضوعی قرآن کریم ویژه دانشجویان دختر از شنبه، 9 آبان‌ماه در دانشگاه سیستان و بلوچستان آغاز شد.
وی اظهار کرد: در این دوره مباحث قرآنی پیرامون آفرینش زنان توسط دکتر حصومی، عضو هیئت علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان به عنوان مدرس، ارائه می‌‏شود.
مسئول واحد خواهران کانون قرآن و عترت دانشگاه سیستان و بلوچستان افزود: کلاس‎های این دوره در روزهای شنبه، ساعت 20 در محل دارالتبلیغ دانشکده ادبیات و علوم انسانی برگزار می‎شود.
کاظمی در پایان با بیان اینکه این دوره تا پایان نیمسال تحصیلی جاری ادامه خواهد داشت، بیان کرد: هدف از برگزاری این دوره افزایش معرفت و آگاهی دانشجویان نسبت به معارف عمیق قرآنی که لازمه یک زندگی سالم و سعادتمند است، می‌‏باشد.

captcha