ارائه آموزش‌های قرآنی در دانشگاه علوم پزشکی اهواز
کد خبر: 3427126
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۸

ارائه آموزش‌های قرآنی در دانشگاه علوم پزشکی اهواز

گروه فعالیت‌های قرآنی: کارگاه‌های آموزشی قرآن کریم در دو رشته روخوانی تجوید در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز ارائه می شود.

محمد سهرابی، رئیس اداره قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، اظهار کرد: کارگاه‌های آموزش‌های قرآنی ویژه کارکنان این دانشگاه از روز گذشته 9 آبان‌ماه آغاز شده است.

وی با بیان اینکه آموزش ویژه بانوان نیز امروز 10 آبان‌ماه نخستین جلسه آموزشی را پشت سر گذاشت، بیان کرد: این آموزش‌ها در دو رشته روخوانی سطح 2 و تجوید سطح 1 تدوین شده و در 20 ساعت آموزشی ارائه می‌شوند.

سهرابی گفت: جلسات آموزش آقایان شنبه‌ها و سه‌شنبه‌ها پس از نماز ظهر و عصر در مسجد امام خمینی(ره) و جلسات آموزشی بانوان یکشنبه و سه‌شنبه هر هفته در سالن جلسات امام رضا(ع) برگزار می‌شود.

رئیس اداره قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز عنوان کرد: سید جاسم موسوی مدرس کارگاه آقایان و خانم رجایی مدرس کارگاه خانم‌ها است.

وی گفت: هداف از برگزاری این کارگاه‌های آموزشی ایجاد انگیزه آموزش‌های بیشتر از طریق آشنایی با حداقل دانش قرآنی است تا پس از کسب دانش در این مرحله به مراحل بالاتر و در انتها فهم عمیق آیات قرآن برسیم.

captcha